هدایت تحصیلی در فردیس

 اگر این مقاله را مطالعه می کنید به دنبال بهترین هدایت تحصیلی در فردیس هستید.اگر به دنبال بهترین مدرسه و بهترین مشاور برای این کار هستید،مدرسه غیر انتفاعی پژوهش را به عنوان بهترین مدرسه در فردیس بشناسید.

شاید یکی از اولین تصمیمات مهم در طول مسیر زندگی ما به عنوان دانش آموز،هدایت تحصیلیمان باشد،این انتخاب و تصمیم گیری تنها مربوط به رشته تحصیلی ما در دبیرستان نمی شود.ما با انتخاب رشته تحصیلیمان در متوسطه دوم،آدم هایی را انتخاب می کنیم که قراره به واسطه این انتخابمان وارد زندگیمان شوند.

استاد ها و معلمانی رو انتخاب می کنیم که به واسطه تدریس مباحث این رشته در دایره ی ارتباطات ما قرار می گیرند و تاثیر گذاری زیادی بر نحوه ی تفکر و تصمیمات ما دارند.

این رشته ارتباط مستقیم دارد با رشته تخصصی تر ما در دانشگاه که منتهی می شود به شغلی که ما انتخاب می کنیم، منتهی می شود به سرنوشت ما در یک تخصص و ارتباط ما با افراد و گروه های اجتماعی مرتبط به آن تخصص.

 

هدایت تحصیلی در فردیس،مدرسه غیرانتفاعی پژوهش

احساساتمان در هدایت تحصیلی

نه تنها دانش آموزان بلکه والدین هم همراه فرزندانشان دراین برهه استرس دارند و بسیار نگران نتیجه تصمیم گیریشان هستند.ممکن است دانش آموزان در این سن هم تصمیم قطعی خود را بدانند و بسیار مصصم برای زندگی خود نقشه راهی چیده باشند و بر اساس همان این مرحله را پشت سر بگذرانند.اما ممکن این بسیاری از بچه ها در این مرحله برای اولین با بخواهند به صورت جدی به این موضوع فکر کنند که در آینده می خواهند چه مسیری را پیش بگیرند.

اگر سال نهم هستید و دنبال هدایت تحصیلی در فردیس میگردید،نکته ای که بسیار مهم است این است که در این انتخاب هم با خود و هم با اطرافیانتان به خصوص والدین خود با صداقت رفتار کنید.همچنین به عنوان والد بسیار مهم است که نگرش و بینشی واقع بینانه نسبت به هم علایق و هم استعداد و توانایی فرزندانتان داشته باشید و مطمئن شوید که آن ها تصمیم گیریشان از اجبار شما و یا مطلقا نظر و دیدیگاه دیگران انجام نمی دهند.برای راهنمایی و کمک گرفتن و صحبت با یک مشاور با تجربه در امور با ارتباط پدر مادر در هدایت تحصیلی می توانید راجب بهترین مشاور تحصیلی در فردیس بخوانید.

سازمان آموزش و پرورش فرم ها و آزمون های مختلفی برای اینکه این مسیر برای شما روشن تر شود برایتان مقرر کرده است تا پاسخ گویی کنید و بر اساس این آزمون ها رشته ها را برایتان الویت بندی می کند.برای پر کردن این فرم ها می توانید به مدرسه غیرانتفاعی پژوهش مراجعه کنید تا با مشاوران با تجربه خود شما را رهنمایی کنند. البته برای بیشتر شناخت پیدا کردن به توانایی و علابق و استعداد خود بهتر است آزمون های مختلف شخصیت شناسی را هم انجام دهید و تنها به آزمون های اجبار آموزش و پرورش استناد نکنید.برای آگاهی پیدا کردن و اطلاعات بیشتر برای فرم های هدایت تحصیلی بیشتر بخوانید.

هدایت تحصیلی در فردیس،مدرسه غیرانتفاعی پژوهش

مشورت با اطرافیان و نزدیکان

نکته ای که وجود دارد این است که ممکن است بین علایق و استعداد و توانایی ما منافات وجود داشته باشد و یا ممکن است آن ها همسو باشند اما تا کنون توجه نکرده باشیم علاقه و استعداد ما در کدوم رشته تحصیلی شکوفا می شود.که در این باره همانطور که گفتیم آزمون های مختلفی که شرکت می کنید بسیار این موضوع را برایتان روشن تر می کند.اگر می خواهید با انواع آزمون های شخصیت شناسی آشنا شوید و به لینک های این آزمون ها دسترسی پیدا کنید،بررسی فرایند هدایت تحصیلی را هم مطالعه کنید.

اما می توان از نزدیکان و افرادی که نسبت به ما شناخت دارند و می توانند راهنمایی مناسبی داشته باشند،کمک بگیریم.

والدین می توانند ببیند که در آینده ما در چه زمینه ای می توانیم پیشرفت بیشتری حاصل کنیم.بنابراین راهنمایی آنها بسیار حائز اهمیت است. گاهی اوقات دوستانمان نکات و یا ویژگی ها را در ما میبینند که ممکن است ما خودمان به آن هاتوجه نکرده باشیم.

همچنین دبیران و معلمانی که شناختی به ما در دوره متوسطه اول پیدا کرده اند می توانند به ما کمک کنند به خصوص که آن ها نسبت به رشته ها و مباحث آن ها اطلاعات و آگاهی بیشتری دارند.

اهمیت مشاور برای هدایت تحصیلی

و در نهایت مهم ترین شخصی که می تواند ما را راهنمایی کند و ما بیشترین حساب را باید روی نظرات او باز کنیم،مشاور است. انتخاب یک مشاور خوب و با تجربه و صحبت با او یکی از اصل های هدایت تحصیلی است.مشاور نه تنها با شناخت شخصیت شما به واسطه ی صحبت و ارتباط با شما می تواند کمک کننده باشد بلکه برای آزمون های مختلف شخصیت شناسی و پرکردن فرم های مختلف اموزش و پرورش مهم ترین راهنمایی برای شماست.

 

هدایت تحصیلی در فردیس،مدرسه غیرانتفاعی پژوهش

هدایت تحصیلی در فردیس

اگر در منطقه فردیس کرج سکونت دارید و نگران هدایت تحصلی خود و انتخاب مدرسه برای دوره متوسطه دوم خود هستید،باید بدانید که مجتمع بزرگ آموزشی پژوهش،با مشاوران حرفه ای و با تجربه ای همکاری می کند که می تواند کاملا نگرانی شما را برطرف کند و در طول مسیر هدایت تحصیلی سال نهم به شما کمک کند.اگر می خواهید بیشتر صفر تا صد هدایت تحصیلی را بدانید بیشتر مطالعه کنید.

مشاور و هدایت تحصیلی مدرسه پژوهش

همانطور که برایتان شرح دادیم اگر به دنبال هدایت تحصیلی در فردیس هستید،باید بدانید اهمیت مشاور در هدایت تحصیلی بسیار بسیار مهم است.درکنار اهمیت بسیار بالای مشاور،مدرسه ای که برای دوره متوسطه دوم خود انتخاب می کنید واقعا در رضایت شما از تصمیمتان و رشته ای که انتخاب کرده اید اهمیت دارد.

محیط مدرسه،اساتید و معلمان و امکانات مدرسه می تواند در عرض یک سال شما را از انتخاب رشته تان پشیمان کند یا حتی شما را به آن علاقه مند تر کند.مدرسه غیرانتفاعی پژوهش با محیط بسیار عالی و برخوردار از امکاناتی مانند کتابخانه،آزمایشگاه و سالن ورزشی است.همچنین از نظر آموزشی از اساتید با تجربه ای بهره مند است که آموزش این اساتید در کلاس های مدرسه غیرانتفاعی پژوهش به بهترین نحو ممکن صورت می گیرد.

اگر به سال نهم خود یعنی سال هدایت تحصیلی رسیده اید،درگیر انتخاب یک مدرسه مناسب برای دوره متوسطه دوم خود هستید به مدرسه غسرانتفاعی پزوهش مراجعه کنید.تا با مشاوران رفه ای خود شما را راهنمایی کنند.

شاید برخی از شما قصد داشته باشید از سال دهم، خود را برای کنکور آماده کنید و مطالعه دروس مدرسه را جدی تر دنبال کنید که در این صورت بهترین انتخابتان مدرسه غیرانتفاعی پژوهش است تا با مشاوران خود شما را در مسیر کنکور و دبیرستان هم راهنمایی کند.

 

هدایت تحصیلی در فردیس،مدرسه غیرانتفاعی پژوهش
مدرسه غیرانتفاعی پژوهش بهترین مدرسه در فردیس

 

برای ارتباط با مدرسه غیرانتفاعی پژوهش برای مشاوره،ثبت نام دوره متوسطه دوم و هدایت تحصیلیل سال نهم خود با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۲۶۳۶۵۲۲۲۲۰

۰۲۶۳۶۴۲۲۲۲۰