برنامه ریزی کنکور در فردیس

یکی از مهم ترین مسائلی که اصولا بعد از متوسطه اول یعنی از سال دهم و به خصوص در سال کنکور،فکر بچه ها را به خود مشغول می کند، برنامه ریزی برای مطالعه دروس خود به شکل صحیح و نتیجه دار است. بهترین مشاوره تحصیلی در فردیس را بیشتر بشناسید.

بنابراین در این مقاله نکاتی که موجب اهمیت برنامه ریزی و مشاور می شود را برایتان شرح می دهیم. همچنین اگر ساکن منطقه فردیس هستید به شما کمک می کنیک تا بهترین مرکز را برای برنامه ریزی کنکور در فردیس، انتخاب کنید. و اگر به دنبال روش مطالعه دروس کنکور طبق نظر مشاوران حرفه ای هستید بیشتر مطالعه کنید.

اگر به دنبال انتخاب مدرسه برای دوره متوسطه دوم هستید می توانید بیشتر راجب ویژگی های مدرسه متوسطه دوم  اطلاعات کسب کنید.

 

برنامه ریزی کنکور در فردیس، مدرسه غیرانتفاعی پژوهش

اهمیت برنامه ریزی در کنکور

خیلی از بچه ها برای مدت زمان زیادی مطالعه می کنند و ساعت مطالعه بالایی دارند اما نتیجه دلخواه خود را نمی گیرند. و یا ممکن ست در پرسش های کلاسی عملکرد خوبی داشته باشند اما به سرعت درس را فراموش کنند و برای امتحانات مجبور به بازخوانی مباحث دروس خود باشند.

اهمیت برنامه ریزی در سال کنکور دوچندان می شود از این جهت که حجم درس ها و مباحثی که باید بر روی آن ها تسلط زیادی داشته باشیم بسیار افزایش پیدا می کند و نه تنها بحث کنکور، تست و آزمون های آزمایشی است بلکه بچه ها باید خود را برای تشریحی خواندن و امتحانات نهایی هم آماده کنند و در این راه انگیزه خود را حفظ کنند، حتی بسیاری از بچه ها به دنبال مشاور برای ایجاد انگیزه هستند.

مدرسه غیرانتفاعی پژوهش نه تنها با بهترین مشاوران کرج همکاری می کند و می توانید بهترین برنامه ریزی کنکور در فردیس را داشته باشید بلکه می توانید با ثبت نام در این مدرسه از بهترین کادر آموزشی و بهترین معلمان کنکور در فردیس برخوردار شوید و سال کنکور خود را در بهترین محیط بگذرانید.

هماهنگ کردن تست کار کردن سال های دهم و یازدهم و پیش بردن دروس دوازدهم فقط با یک برنامه ریزی مطالعاتی درست که بر اساس عادت ها و شخصیت شما تهیه شده است ممکن است. و برای این برنامه ریزی شما نیاز به یک مشاور دارید.

اگر برای برنامه ریزی کنکور در فردیس دنبال مشاوران حرفه ای می گردید، مدرسه غیرانتفاعی پژوهش با راهنمایی شما در این زمینه می تواند بهترین انتخاب باشد.

 

برنامه ریزی کنکور در فردیس، مدرسه غیرانتفاعی پژوهش

نقش مشاور در برنامه ریزی

هنگامی که ما خودمون بدون کمک مشاور مطالعه می کنیم برخی از مشکلات برایمان پیش می آید که چون امکان برطرف کردن ان ها را با یک راهنمای درست نداریم ممکن است این مشکلت باعث شود از درس هایمان دلسرد شویم و کم کم کنار بکشیم.

اما اگر هنگامی که این مشکلات برایمان پیش می اید با مشاور تحصیلی خود که باید فردی متخصص و با تجربه مشورت می کنیم، می توانیم به راحتی آن ها را برطرف کنیم و حت با انگیزه بیشتری درس خواندمان را ادامه دهیم.

برای پیدا کردن بهترین برنامه ریزی کنکور در فردیس می توانید به مدرسه غیرانتفاعی پژوهش مراجعه کنید و یا با مدرسه غیرانتفاعی پژوهش تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری در مورد نحوه برنامه ریزی کنکور در فردیس کسب کنید.

 

برنامه ریزی کنکور در فردیس، مدرسه غیرانتفاعی پژوهش

موانع کنکوری

این مشکلاتی که بالاتر به آن شاره کردیم و ممکن باعث کنار کشیدن بسیاری از دانش آموزان شود مشکلاتی است مانند:

  • خسته شدن از درس خواندن مداوم و نداشتن استراحت صحیح و اصولی
  • از بین رفتن انگیزه در طول سال و روزمرگی پیدا کردن
  • نداشتن هدف مشخص و نداشتن علت مناسب برای درس خواندن
  • نتیجه نگرفتن از آزمون ها و امتحانات و دلسرد شدن
  • برخوردار نبودن از آموزش صحیح و محیط یادگیری نامناسب
  • اشتباهات در روش مطالعه و تست کار کردن
  • عدم تمرکز و حواس پرتی به کوچک ترین چیز ها

 

برنامه ریز کنکور در فردیس، مدرسه غیرانتفاعی پژوهش

 

تمامی این ها مواردی هستند که دانش آموان در طول سال کنکور خود با آن ها رو به رو می شوند و به راحتی می توانند آن ها را تنها با صحبت کردن با یک مشاور حرفه ای و درست برطرف کنند. اگر در منطقه فردیس به ذنبال مشاوره هستید و یا می خواهید مدرسه ای مناسب را برای دوران متوسطه دوم خود یا سال کنکور انتخاب کنید، در این مقاله مدرسه غیرانتفاعی پژوهش را به شما معرفی می کنیک که می توانید با مراجعه به سایت مدرسه پژوهش اطلاعات بیشتری در مورد مجتمع بزرگ آموزشی پژوهش کسب کنید.

 

برنامه ریزی کنکور در فردیس، مدرسه غیرانتفاعی پژوهش

برنامه ریزی با مشاور

در جلسات مشاوره برای برنامه ریزی کنکور درفردیس، شما نه تنها اشتباهات در روش مطالعه و تست زنی خود را با مشاورتان برطرف خواهید کرد بلکه مشاور بر اساس عادت های رفتاری شما و زمان بندی شما برنامه ریزی صحیحی برای دروستان انجام می دهد.

اصولا وقتی بچه ها خودشون برنامه ریزی می کنند، نمی دانند چطور این حجم از مطالب و مباحثی که باید بخوانند را به گونه ای بچینند که به همه برسند و بتوانند موفق عمل کنند. به عنوان مثال می خواهند از همه ی درس ها در هفته خود ساعات بالای مطالعه داشته باشند. و یا در طول روز کمترین درس ها و کمترین ساعت مطالعه را در نظر می گیرند.

مشاور با دورنگری و تجربه از عملکرد بچه ها همچنین با آگاهی بیشتری که از امتحانات دارد شما را راهنمایی می کند تا به نحوی مطالعه کنید و به شکلی تست بزنید که بهترین خودتان باشید در مسیر کنکور. انتخاب مشاور بسیار اهمیت دارد و نیاز دارد انتخاب درستی داشته باشید که این انتخاب درست در راستای برنامه ریزی کنکور در فردیس برای شما می تواند مدرسه غیرانتفاعی پژوهش باشد.

 

برنامه ریزی کنکور در فردیس، مدرسه غیرانتفاعی پژوهش

تفاوت عملکرد با راهنمایی مشاور

دانش آموزی که با مشاور درس می خواند و بر اساس برنامه ریزی های مشاور خود پیش می رود، تفاوت های شایانی دارد با شخصی که بدون مشاور و راهنمایی های درست یک شخص متخصص این مسیر را طی می کند.

یک مشاور حرفه ای برای برنامه ریزی کنکور در فردیس، هر هفته علاوه بر آزمون های آزمایشی که بچه ها شرکت می کنند، آزمون های جداگانه ای از دروسی که شما در طول هفته مطالعه کرده اید برایتان تهیه می کند تا شما را ارزیابی کند و بر اساس نتیجه این ارزیابی شما را بیشتر در مسیر درست قرار دهد.

همچنین برای تمامی بچه ها که با کنکور درگیر هستند پیش می آید که زمانی در طول سال بی انگیزه شوند و این بی انگیزگی و دلسردی و خسته شدن از هر روز درس خواندن ممکن است تا جایی ادامه پیدا کند که دانش آموز تصمیم به کنار گذشتن درس خواندن برای کنکور بگیرد.

مشاور در این زمان با کمک کردن به دانش آموز با پیدا کردن هدف و ایجاد دورنگری صحیح و همچنین برنامه ریزی برای استراحت صحیح کمک می کند که دانش آموز دوباره انگیزه خود را به دست بیارد.

 

برنامه ریزی کنکور در فردیس، مدرسه غیرانتفاعی پژوهش

برای اطلاعات بیشتر از مدرسه غیرانتفاعی پژوهش و دسترسی پیدا کردن به بهترین برنامه ریزی کنکوردر فردیس، می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و یا تلگرام مدرسه پژوهش را چک کنید:

۰۲۶۳۶۵۲۲۲۲۰

۰۲۶۳۶۴۲۲۲۲۰