تغییرات کنکور ۱۴۰۳

ما در این مقاله می خواهیم تغییرات کنکور ۱۴۰۳ را بررسی کنیم و همچنین شما را راهنمایی می کنیم تا اگر به دنبال مرکز مشاوره و یا مدرسه و شرایط تحصیل عالی برای کنکور خود در فردیس هستید، بتوانید به بهترین تصمیم گیری برسید.

اگر احساس کردید پس از مطالعه این مقاله نیاز دارید با یک مشاور متخصص صحبت کنید و یا قصد ثبت نام در بهترین مدرسه کنکور در فردیس را دارید، راه های ارتباطی و نشانی مدرسه پژوهش را در اختیارتان قرار می دهیم تا اطلاعات بیشتری درباره تغییرات کنکور ۱۴۰۳ کسب کنید.

مدرسه پژوهش به عنوان بهترین مدرسه کنکور در فردیس، ویژگی های مدرسه متوسطه اول و ویژگی های مدرسه متوسطه دوم را هم دارا می باشد بنابراین اگر به دنبال مدرسه در این مقاطع هستید می توانید به مدرسه پژوهش مراجعه کنید.سایت مدرسه پژوهش را برای مقالات بیشتر چک کنید.

 

تغییرات کنکور 1403، مدرسه پژوهش

نگاهی به کنکور ۱۴۰۲

از کنکور سال ۱۴۰۲ تغییرات عمده ای مانند حذف زیر گروه ها ایجاد شد و این تغییرات تاثیر بسیار زیادی در سرنوشت بچه ها برای قبولی در دانشگاه داشت.

حذف دروس عمومی، حذف زیر گروه ها، برگزاری کنکور در دو نوبت، تاثیر ۴۰ درصدی سوابق تحصیلی و بالارفتن سطح امتحانات نهایی، همه از تغییراتی بود که برای کنکور سال ۱۴۰۲ شاهد آن ها بودیم.

ضمن خسته نباشید به بچه های کنکوری ۱۴۰۲، امیدواریم که نتیجه دلخواهتان را گرفته باشید. اما بسیاری از بچه ها هم قصد دارند تا در سال ۱۴۰۳ دوباره در کنکور شرکت کنند. بنابراین دو نکته را تمامی بچه ها باید رعایت کنند. چه در شرایطی که می خواهند دوباره کنکور بدهند و به فکر ترمیم معدل هم هستند و چه در شرایطی که امسال برای اولین بار در آزمون سراسری شرکت می کنند و در کنار آزمون سراسری کنکور با امتحانات نهایی هم دست و پنجه نرم می کنند.

مورد اول تحلیل دروس رشته خودتان  در سال های گذشته به خصوص کنکور ۱۴۰۲ و بررسی تراز کنکور ۱۴۰۲ هستش و مورد دوم بررسی تغییرات کنکور ۱۴۰۳ است.

 

تغییرات کنکور 1403، مدرسه پژوهش

البته در نظر داشته باشید، چیزی که بیشترین اهمیت را دارد، استمرار در درس خواندنتان و تمرکز بر روی مطالعه و دوری از حواشی است. شما در هر صورت باید امسال و در این مسیر تلاش کنید بهترین خودتان باشید.

بنابر این بعد از بررسی تغییرات کنکور ۱۴۰۳ حتما به دنبال مشاور برای کنکور خود بگردید و برنامه ریزی جدی و مطالعه مستمر برای دروس خود را شروع کنید.

در منطقه فردیس شما می توانید به مدرسه پژوهش به عنوان بهترین مدرسه کنکور در فردیس و بهترین مشاوره تحصیلی در فردیس مراجعه کنید. می توانید با راهنمایی های افراد متخصص در مدرسه پژوهش نتیجه دلخواه خود را از کنکور ۱۴۰۳ بگیرید.

 

تغییرات کنکور 1403 ،مدرسه پژوهش

بررسی تغییرات کنکور ۱۴۰۳

در کنکور امسال هم مانند کنکور سال ۱۴۰۲ تغییرات زیادی رو خواهیم داشت. در کنار این تغییرات نکت که در کنکور اهمیت بیشتر دارند مشاور تحصیلی و آموزش صحیح و محیط مناسب برای سپری کردن این سال است. برای برخورداری از تمام این موارد در فردیس با مدرسه پژوهش ارتباط برقرار کنید. تلگرام مدرسه پژوهش را هم چک کنید.

در تغییرات کنکور ۱۴۰۳ هم برگزاری کنکور در دو نوبت را خواهیم داشت. تاریخ نوبت اول برگزاری آزمون سراسری در پنج شنبه و جمعه به تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ماه است و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روز های پنج شنبه و جمعه به تاریخ ۷ و ۸ تیرماه سال ۱۴۰۳ است.

همچنان مانند کنکور سال ۱۴۰۲ ما در آزمون سراسری دروس عمومی را نخواهیم داشت و تاثیر این دروس از طریق تاثیر سوابق تحصیلی است.

بنابراین برنامه ریزی برای رسیدن به مطالعه درست و تشریحی دروس دوازدهم در کنار تست کار کردن دروس اختصاصی اهمیت زیادی پیدا می کند. باید برای هماهنگی بین دروس مدرسه خود و امتحاناتتون که ممکن است به شکل ترمیم معدل باشد، برنامه ریزی صحیح داشته باشید. برنامه ریزی کنکور در فردیس می تواند به شما کمک کند تا بهرین خودتان باشید همچنین با ثبت نام در مدرسه پژوهش از بهترین آموزش کنکور در فردیس برخوردار می شوید.

تاثیر سوابق تحصیلی در تغییرات کنکور ۱۴۰۳ به ۵۰ درصد رسیده است که از این ۵۰ درصد، ۲۸ درصد به دروس عمومی اختصاص دارد و ۲۲ درصد دیگر مربوط می شود به امتحاناتی که در دروس اختصاصی رشته خود می دهید.

 

تغییرات کنکور 1403، مدرسه پژوهش

برای بچه هایی که قصد دارند تا قبولی در دانشگاه فرهنگیان رو به دست بیارند، رئیس سازمان سنجش؛ عبدالرسول پورعباس، اعلام کرد:

“با توجه به اینکه ورود به دانشگاه فرهنگیان هم نوعی پذیرش است و هم نوعی آزمون استخدامی است، از سال آینده سه آزمون بری دانشگاه فرهنگیان اجرا می شود، دو نوبت آزمون سرسری و یک نوبت آزمون اختصاص ویژه دانشگاه فرهنگیان خواهد بود که وزارت آموزش و پرورش باید جزئیات آن را اعلام کند.”

علاوه بر این ها امسال بچه ها مانند کنکوری های سال ۱۴۰۲ نیازی به توجه و بررسی زیرگروه ها ندارند و امسال هم حذف زیر گروه ها را در تغیرات کنکور ۱۴۰۳ داریم.

نکته ای که ظاهرا در تغییرات کنکور ۱۴۰۳ بالاخره افاق می افتد بحث الکترونییک شدن آزمون سراسری است.

درباره الکترونیکی شدن آزمون سراسری، دکتر محمدعلی زلفی اعلام کرد:

“بر اساس این طرح کلان ملی مقرر شد که برای سال ۱۴۰۳ در بخش کوچکی از یک آزمون محدود، شیوه برگزاری آزمون های الکترونیک اجرا شود . . . .”

اگر طرح الکترونیکی شدن به سمت قطعی شدن و اتفاق افتادن برود، امنیت و سلامت کنکور برای بچه ها بالاتر می رود و تصحیح و اعلام نتایج با دقت بیشتر و سرعت بیشتری اتفاق می افتد.

همچنین عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش، در این مبحث اعلام کرد:

“ما در مسیر الکترونیکی کردن آزمون‌ها حرکت کردیم و شرکت‌های دانش بنیان پیشنهاد‌هایی خوبی آورده اند که در حال کار روی آن هستیم، نرم افزار‌های مورد نظر آماده است و باید شرایط سخت افزاری آن آماده شود، قصد داریم علاوه بر پاسخنامه‌ها، دفترچه‌ها را هم رقومی و دیجیتالی کنیم کنیم و شخصی سازی کامل را اجرا کنیم. البته اجرای کامل آن بستگی به بودجه دارد و بسته به کمک دانش بنیان برای اجرای کامل آن دارد. از سوی دیگر در سراسر کشور باید سالن‌های مجهز تهیه شود که در برخی از استان‌ها اجرا شده، اما در برخی دیگر از استان‌ها کار باقی مانده است.”

بر اساس حرف وی؛ کنکور ۱۴۰۳ الکترونیکی به صورت آزمایشی برای حدود ۳۰ هزار داوطلب اجرا می‌شود.

 

تغییرات کنکور 1403، مدرسه پژوهش

موفقیت با تغییرات کنکور ۱۴۰۳

در نهایت اگر در منطقه فردیس هستید و امسال با کنکور سر و کار دارید مدرسه پژوهش برای شما بهرین تصمیم برای موفقیت است به خصوص که می توانید در مدرسه پژوهش به کمک یک مشاور با تجربه و حرفه ای که مخصوص شما برنامه ریزی می کند از بهترین شرایط برخوردار باشید.

نشانی مدرسه پژوهش:

فردیس، فلکه چهارم، خیابان ۴۵، مجتمع بزرگ آموزشی پژوهش

شماره های تماس برای ارتباط با مدرسه پژوهش:

۰۲۶۳۶۴۲۲۲۲۰

۰۲۶۳۶۵۲۲۲۲۰