بهترین آموزشگاه زبان در فردیس

یادگیری و آموزش زبان امروزه برای همه به خصوص کودکان و نوجوانان اهمیت بیشتری پیدا کرده است و بهتر است به یادگیری زبان دوم و یا حتی سوم نگاهی جدی تر داشته باشیم. زبان انگلیسی و یا زبان سومی را مانند ترکی، باید مانند یاد گرفتن درس های مدرسه دنبال کنیم.

می دانیم که زبان انگلیسی، زبانی جهانی است و یادگرفتنش برای ارتباط با جهان بزرگتر، برای ما اهمیت پیدا می کند جالب است بدانید زبان انگلیسی، دومین زبان محبوب جهان است. یعنی اگر افراد بخواهند به سراغ یادگیری زبان دوم بروند، الویت خود را بر یادگیری زبان انگلیسی قرار می دهند.

با این مطلب می خواهیم نکاتی را که باعث می شود یادگیری و آموزش زبان انگلیسی و دیگر زبان ها برایمان اهمیت پیدا می کند و تاثیراتی که فرایند یادگیری زبان دارد را بررسی کنیم. همچنین اگر همین حالا هم تصمیم به یادگیری زبان گرفته اید، بهترین آموزشگاه را به شما معرفی می کنیم تا فرایند یاگیری را اصولی تر پیگیری کنید. به خصوص اگر در منقه فردیس قرار دارید، مجتمع آموزشی پژوهش، شعبه ای است که بهترین آموزشگاه زبان در فردیس شناخته می شود.

 

آموزش زبان آموزشگاه ایرانی نو پژوهش زبان انگلیسی

تاثیرات یادگیری زبان انگلیسی

هر شخصی به علتی ممکن است سراغ یاد گرفتن زبان انگلیسی برود. علاوه بر علت هایی که برای هر فرد به طور شخصی متفاوت است، علت های کلی و اصلی وجود دارند که با توجه به اون ها بهتر است هرچه زودتر شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنیم.

یادگرفتن زبان دوم، علاوه بر زبان مادری خودمون، فعالیتی است که بعید میدونم کسی از شروع کردنش پشیمون بشود. یادگرفن یک زبان جدید، خلاقیت ما رو بیشتر می کند، موجب فعال تر شدن ذهن ما می شود و به ما اعتماد به نفس حاصل از یادگیری و توانمندی در فعالیتی تازه را می دهد. تجربه ای جدید را برای شما ایجاد می کند و شما به واسطه یادگرفتن زبان، مهارت های خود را تقویت می کنید.

همچنین یادگیری زبان دوم یا سوم، با بهبود بخشیدن توانایی های شناختی شما، باعث بهبود حافظه، کارکرد مغز و به تاخیر انداختن زوال مغز می شود. قطعا یادگیری در سنین پایین تر به صورت عمیق تر و ماندگار تر رخ می دهد بنابراین به عنوان والد اهمیت دادن به یادگیری زبان فرزندتان را جدی بگیرید.

اما این به معنای عدم یادگیری زبان در سنین بالاتر نیست. و شما در هر سنی می توانید شروع به یادگیری زبان کنید و اثرات ذهنی و روانی یادگرفتن زبان جدید را در زندگی خود ببینید.

آموزش زبان آموزشگاه ایرانی نو پژوهش زبان انگلیسی

اهمیت یادگیری زبان

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، زبان انگلیسی دومین زبان محبوب برای مردم جهان است و زبان جهانی به حساب می آید. برای ارتباط با دیگر نقاط جهان و ارتباط برقرار کردن با افرادی که از کشور ها و ملت های دیگه هستند، زبان انگلیسی نیاز است.

اما مهم ترین و بزرگترین دلیلی که امروزه افراد به سراغ یادگیری زبان انگلیسی و یا زبانی دیگر می روند و این موضوع را جدی تر می گیرند، مهاجرت است.

برای مهاجرت یکی از اصلی ترین نکاتی که روند مهاجرت را تسریع می بخشد و امتیاز مثبتی برای ما محسوب می شود، یادگیری زبان است. اگرقصد مهاجرت به کشورهایی مانند کانادا، آمریکا، استرالیا و . . . دارید، حتما می دانید که مهارت کافی و تسلط بر زبان انگلیسی و داشتن مدرک آیلتس و یا تافل الزامی است.

اهمیت داشتن مدرک زبان به خصوص آیلتس و تافل،علاوه بر اهمیت داشتن در پذیرش شدن در کشور مورد نظر، بعد از مهاجرت هم بسیار کمک کننده است. بعد از مهاجرت برای ارتباط برقرار کردن با دنیای جدیدی که انتخاب کردید و احساس تعلق کردن به گروه های اجتماعی و جمع های دوستانه و فعالیت در جامعه جدید، تسلط کافی داشتن بر زبان کلیدی ترین نکته است.

حتی اگر بخواهیم نگاهی کلی و دور از نگاه مهاجرت هم به یادگیری زبان داشته باشیم، باز هم زبان انگلیسی با زندگی ما عجین شده است. حتی اگر بخواهیم شغلمان را یا رشته تحصیلی خود را ادامه بدیم و قصد مهاجرت نداشته باشیم، برای اینکه پیشرفت بیشتری در کار یا تحصیل حاصل کنیم باز هم نیازمند زبان انگلیسی هستیم. زبان انگلیسی با اکثر رشته های تحصیلی ادغام شده است و برای گسترش زمینه کاری خودمون بهترین کاری که می توانی انجام دهیم، ارتباط برقرار کردن با دیگر نقاط جهان است که مستلزم یادگیری و تسلط داشتن بر زبان انگلیسی است.

آموزش زبان آموزشگاه ایرانی نو پژوهش زبان انگلیسی

یادگیری زبان در فردیس

با توجه به شرحی که از تاثیرات و اهمیت یادگیری زبان دادیم، ممکن است قصد شروع کردن به یادگرفتن زبان انگلیسی یا زبان دیگری را پیدا کرده باشید. می خواهیم در ادامه مطلب به معرفی آموزشگاه زبانی بپردازیم که به شما کمک می کند بر طبق روش های اصولی تدریس زبان، به هدف خود برسید.

بسیار اتفاق می افتد که شما شروع به یادگیری زبان می کنید اما نتیجه ای نمی گیرید و دوره های خود را رها می کنید. اما همانطور که گفتیم، روشی که استادان و کادر آموزشی یک آموزشگاه پیش می برند بسیار در یادگیری و انگیزه شما برای ادامه دادن موثر و مهم است.

آموزشگاه ایرانی نو، که مجتمع آموزشی پژوهش در فردیس از شعب آن است، از تکنیک و روش LOA استفاده می کند. به این معنا که شما در طول ترم یادگیری زبان خود از دو استاد بهره مند هستید، استاد اصلی خود و استاد راهنمایی که به شکل آنلاین در طول هفته به عنوان پشتیبان در کنار شماست.

علاوه بر زبان انگلیسی، اگر علاقه مند هستید می توانید دوره های یادگیری زبان های دیگر را در آموزشگاه زبان ایرانی ذنبال کنید. آموزشگاه زبان ایرانی نو با دوره های خود به شکل جامع می تواند این مسیر را برای شما به سمت مهارت پیدا کردن در زبان هموار کند. حتی اگر به شکل جدی قصد مهاجرت دارید و می خواهید آموزشگاهی را پیدا کنید که دوره های آیلتس را برگزار می کند، می توانید در فردیس به شعبه مجتمع آموزشی پژوهش، مراجعه کنید.

می توانید در سایت آموزشگاه ایرانی نو از دوره های آموزش زبان ترکی، روسی، آلمانی و یا چینی اطلاعات بیشتری کسب کنید. به عنوان مثال می توانید برای دوره آموزش زبان انگلیسی در دوره مکالمه ده ماهه زبان انگلیسی آموزشگاه ایرانی نو شرکت کنید. هر ترم در این دوره یک ماه است و کتاب Solution به شما تدریس می شود.

آموزش زبان آموزشگاه ایرانی نو پژوهش زبان انگلیسی

 

ارتباط با آموزشگاه ایرانی نو

آموزشگاه ایرانی نو سه شعبه در کرج، فردیس و تهران دارد. شعبه تهران آموزشگاه ایرانی نو در چهارراه طالقانی به سمت آزادگان، نبش کوچه نیک دهقان قرار دارد. و شعبه کرج در مهرشهر، بلوار ارم و نبش کوچه رسولی واقع شده است. در منطقه فردیس هم آموزشگاه ایرانی نو شعبه دارد که فلکه چهارم فردیس، خیابان ۴۵، مجتمع آموزشی پژوهش، آدرس شعبه فردیس است.

در سایت آموزشگاه ایرانی نو می توانید فرم مشاوره را پر کنید و پشتیبان ها، در اولین فرصت با شما تماس بگیرند و راهنمایی هایی را که نیاز دارید، دریافت کنید. همچنین می توانید در فضای مجازی، تلگرام یا اینستاگرام آموزشگاه ایرانی نو را دنبال کنید.

دفتر مرکزی شعبه فردیس( مجتمع بزرگ آموزشی پژوهش): ۰۲۶۳۶۵۲۲۲۱