ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ برای دانش آموزان کنکوری، از ۵ آذر تا ۱۱ آذر تعیین شده است و شما باید برای ثبت نام کنکور، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود با رمز عبور و کد ملی خود، اقدام به ثبت نام برای نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ کنید. می توانید مطالب دیگر مربوط به کنکور را در سایت مدرسه پژوهش مطالعه کنید.

همچنین مهلت ثبت نام کنکور سراسری برای نوبت دوم، از ۷ فروردین تا ۱۲ فروردین مشخص شده است. برای شرکت در نوبت دوم کنکور سراسری هم باید برای ثبت نام کنکور و دریافت کارت ورود به جلسه، به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید.

باید اشاره کنیم که زمان و مهلت ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد به صورت همزمان است.

شما باید در نهایت کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنید که اطلاعاتی مانند زمان و مکان برگزاری کنکور شما و شماره داوطلبی و شرایط سهمیه شما بر روی آن درج شده است.

همچنین می توانید مطالب کنکوری را بیشتر مطالعه کنید تا از موضوعات دیگر مانند ضرایب دروس نهایی تجربی کنکور ۱۴۰۳ هم اطلاع پیدا کنید.

مدرسه پژوهش ثبت نام کنکور 1403

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور

برای ثبت نام کنکور، شناسنامه و کارت ملی شما جهت نام و نام خانوادگی، نام پدر،تاریخ تولد، سری و سریال شناسنامه و شماره ملی نیاز است. همچنین عکس تمام رخ ۳ در ۴ که در سال جاری گرفته شده است.

اطلاعات مربوط به محل سکونت مانند آدرس، کدپستی و شماره تلفن ثابت به همراه اطلاعات مربوط به سهمیه یعنی کد ۱۲ رقمی مربوط به سهمیه ایثارگران و رزمندگان، همچنین برای ثبت نام کنکور نیاز است.

برای آقایان، کد وضعیت نظام وظیفه هم نیاز است و اگر دواطلب غیرایرانی از اتباع است باید کد ۱۳ رقمی مربوطه را داشته باشد.

که این کد ۱۳ رقمی را می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پیگیری از سایت سنجش، دریافت کنند.

دو فرم برای ثبت نام کنکور در سایت سازمان سنجش قرار داده شده است که این دو فرم هم باید با توجه به اطلاعات تکمیل شود. همچنین باید کد سوابق تحصیلی هم دریافت کرده باشید و در فرایند ثبت نام کنکور وارد کنید به همراه معدل کل دیپلم و معدل کتبی.

با توجه به اینکه هنگام ثبت نام کنکور هنوز معدل کتبی و معدل نهایی دانش آموزان به دست نیامده، هنگام دریافت کارت ورود به جلسه کنکور تیرماه و در مهلت داده شده، می توانید اطلاعات خود را ویرایش کنید و معدل کتبی و معدل کل خود را وارد کنید.

مدرسه پژوهش ثبت نام کنکور 1403

بهترین شرایط برای کنکور

اکنون که زمان ثبت نام کنکور است، احتمالا بیشتر استرس و یا نگرانی کنکور را احساس می کنید. دو نوبت بودن کنکور این امکان رو به شما می دهد تا با قرار گرفتن در شرایط کنکور و ارزیابی عملکرد خودتون در کنکور، بتوانید در ادامه سال آمادگی بیشتری کسب کنید و از لحاظ درسی و در ابعاد دیگر مانند مدیریت زمان و کنترل استرس، بهتر عمل کنید.

در سال کنکور شما ناگزیر به انتخاب هستید. انتخاب مدرسه ای برای تحصیل، انتخاب اساتید و معلمانی برای آموزش و انتخاب مشاورانی برای برنامه ریزی و راهنمایی در مسائل کنکور مانند انتخاب رشته.

این انتخاب ها فضای سال کنکور شما را تشکیل می دهد و باعث می شود شما با انگیزه بیشتری درس های کنکور خود را دنبال کنید و یا کم کم از این مسیر که به ثبت نام کنکور منتهی می شود،دلسرد شوید. همچنین مدرسه پژوهش به عنوان نمایندگی ماز در فردیس می تواند شما را در زمینه آزمون های آزمایشی هم راهنمایی کند.

مدرسه پژوهش برای دانش آموزانی که در منطقه فردیس به دنبال بهترین مدرسه کنکوری و بهترین مرکز مشاوره هستند، بهترین انتخاب است. مدرسه پژوهش با کادر مدیریت و کادر آموزشی خود می تواند باعث پیشرفت تحصیلی شود که ممکن است شما در سال کنکور خود به آن نیاز داشته باشید. همچنین برای مشاوره تحصیلی می توانید در مدرسه پژوهش با بهترین مشاوران کرج، جلسات مشاوره داشته باشید تا بتوانید با راهنمایی های این افراد به برنامه ریزی دقیق تری برسید و در نهایت موفقیت بیشتری در کنکور خود عمل کنید.

برای راهنمایی بیشتر، ثبت نام یا اطلاعات دیگر می توانید از طریق شماره های زیر با مدرسه پژوهش، تماس بگیرید:

۰۲۶۳۶۵۲۲۲۲۰

۰۲۶۳۶۴۲۲۲۲۰