آزمون های آزمایشی

 آزمون های آزمایشی بخش مهمی از فرایند مسیر کنکور شما را تشکیل می دهد، بنابراین در اینکه چه نوعی از آزمون های آزمایشی را شرکت می کنید و به چه نحوی برای آن مطالعه می کنید یا این موضوع که آزمون ها را تحلیل می کنید یا نه، باید دقت کنید.

گروه آموزشی ماز در سال های اخیر توانسته است موفقیت زیادی در بین بچه ها به دست آورد. شما هم می توانید در پکیج ها و دوره های آموزشی گروه آموزشی ماز شرکت کنید و هم می توانید تنها در ازمون های آزمایشی که برگزار می کنند شرکت کنید.

اگر در شرایطی هستید که می خواهید بیشتر وقت خود را در خانه سپری کنید و به صورت آنلاین اموزش ببینید، پکیج های آموزشی ماز بهترین انتخاب برای شماست.

اما بسیاری از بچه ها کلاس های حضوری را ترجیح می دهند. اگر به دنبال بهترین مدرسه کنکور در فردیس هستید و یا مدتی است به دنبال مرکز مشاوره تحصیلی در فردیس هستید، مدرسه غیرانتفاعی پژوهش، به عنوان بهترین مدرسه در فردیس تمامی مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم را با بهترین اساتید برای شما برگزار می کند.

 

آزمون های آزمایشی ،مدرسه غیرانتفاعی پژوهش

مطالعه و برنامه راهبردی آزمون ها

برنامه راهبردی آزمون های آزمایشی مشخص می کند شما از چه مباحثی در هر درس آزمون دارید و چه مباحثی را باید مطالعه کنید.

مسئله ای که وجود دارد برنامه ریزی مناسب برای مطالعه دروس آزمون های آزمایشی است که با توجه به مشاور شما صورت می گیرد. مشاور باید با توجه به سطح شما هر هفته آزمونی برایتان طرح کند تا فرایند پیشرفت درسی شما را و میزان مطالعه تان را ارزیابی کند.

همچنین اگر در کلاس های مدرسه و اساتید کنکور شرکت می کنید، ممکن است برایتان آزمون هایی مقرر کنند تا شما به خوبی بر مباحث مسلط شوید.

بنابراین اهمیت حرفه ای بودن مشاور در برنامه ریزی برای شما در این است که تمامی مباحث این آزمون ها وپرسش ها را هماهنگ کند تا شما بتوانید در این موارد عملکرد مناسبی داشته باشید.

بهترین مشاوران کرج با مدرسه غیرانتفاعی کرج همکاری می کنند بنابراین مدرسه غیرانتفاعی پژوهش به عنوان بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در فردیس هم شناخته می شود. شما می توانید با مطالعه سایر مقالات در سایت مدرسه غیرانتفاعی پژوهش اطلاعات بیشتری درباره مدرسه پژوهش کسب کنید همچنین درباره برنامه ریزی کنکور در فردیس بیشتر مطالعه کنید.

اصولا مباحث آزمون های آزمایشی بر اساس روند مدرسه جلو می رود و در تضاد با مدرسه نیست با این حال در نظر گرفتن برنامه ای برای مطالعه درس، تست زدن درس و همچنین تمرین آزمون های تشریحی به علت اهمیت امتحانات نهایی، باید با توجه به شرایط شما برنامه ریزی شود.

همچنین برای اینکه بتوانید مباحث مختلف درس های کنکور خود را به خوبی درک کنید باید به خوبی آموزش ببینید، اگر در منطقه فردیس به دنبال این آموزش اصولی و درست برای کنکور هستید، در انتها شماره های تماس مدرسه غیرانتفاعی پژوهش را برایتان قرار می دهیم تا بتوانید با این مدرسه به عنوان بهترین مدرسه در فردیس، ارتباط برقرار کنید.

 

آزمون های آزمایشی ، مدرسه غیرانتفاعی پژوهش

مدیریت جلسه آزمون های آزمایشی

سر جلسه کنکور سراسری ممکن است به مشکلاتی بر بخوریم و آزمون های آزمایشی برای ما این موقعیت را فراهم می کند تا این مشکلات و اتفاقات را شناسایی کنیم و برای برطرف کردن و مدیریت آن ها برنامه ریزی کنیم.

ممکن است بچه ها در آزمون های آزمایشی به مشکلاتی مانند استرس زیاد و فشار روانی، فراموشی مطالب، اشتباه پاسخ دادن به تست ها، نتیجه نگرفتن در صورت مطالعه زیاد، عدم توانایی در میریت زمان و . . . بربخورند.

برای حل مشکلات و مدیریت جلسات آزمون های آزمایشی چه کاری انجام دهیم؟

یکی از فواید راهنمایی گرفتن از یک مشاور متخصص، برطرف کردن مشکلات و مدیریت جلسه آزمون به شکل اصولی است.

مشاور با آزمون هایی که برای شما طرح می کند و برنامه ریز که برای تست های تمرینی شما انجام می دهد به شما کمک می کند تا مهارت مدیریت زمان هنگام آزمون را به دست آورید.

بعضی از بچه ها گمان می کنند در آزمون های آزمایشی باید به تمامی تست ها پاسخ دهند، مشاور حرفه ای به شما کمک می کند تا این تفکر غلط را کنار بگذارید.

شما باید به مباحثی پاسخ بدید که از آن ها تست کار کرده اید و بر آن ها تسلط دارید. اگر تست هایی که نمی دانید و یا مطمئن نیستید را پاسخ دهید تنها برای خود نمره منفی جمع آوری می کنید.

بعد از دو یا سه آزمون که شما کم کم مهارت مدیریت جلسه را یاد می گیرید، در صورتی که در مطالعه دروس استمرار داشته باشید و روند مطالعه تان به سمت پیشرفت باشد، نتیجه بهتری در درصد ها و تراز خود مشاهده می کنید.

نتیجه بهتر و پیشرفت در آزمون های آزمایشی برابر است با کمتر شدن فشار روانی، افزایش اعتماد به نفس در درس خواندن و کمتر شدن استرس هنگام آزمون.

اگر تا اینجا مقاله را دنبال کرده اید، به میزان اهمیت مشاور تحصیلی به خصوص در سال کنکور پی برده اید. برای بهترین مرکز مشاوره تحصیلی و نمایندگی ماز در فردیس می توانید به مدرسه غیرانتفاعی پژوهش مراجعه کنید تا شما را در این مسیر راهنمایی کنند.

 

آزمون های آزمایشی ، مدرسه غیرانتفاعی پژوهش

تحلیل آزمون ها

مطالعه برای آزمون ها اهمیت دارد، مدیریت جلسه آزمون های آزمایشی هم بسیار اهمیت دارد؛ اما بخش پر اهمیت تری در آزمون های آزمایشی وجود دارد که اغلب بچه ها این بخش را نادیده میگیرند. تحلیل آزمون های آزمایشی بعد از آزمون یکی از مهم ترین بخش ها و کلیدی برای پیشرفت شما در درس هایتان است که اگر رعایت کنید و آزمون هایتان را به طور مداوم تحلیل کنید، بسیار بیشتر نسبت به بقیه پیشرفت می کنید.

اما تحلیل آزمون ها به چه معناست؟

شما باید آزمون هایتان را در مرحله اول از بُعد درسی تحلیل کنید؛ به این معنا که سوالات آزمون را بررس کنید و ببینید کجا سوالات را شانسی پاسخ داده اید، کجا با تسلط کامل به مبحث تست ها را جواب داده اید و تست هایی را که جواب ندادید، به چه علت بوده است.

اگر به خاطر مدیریت زمان و کمبود وقت تست های زیادی را سفید گذاشته اید باید با مشاورتان در مورد کمبود وقت و سرعت عمل خود صحبت کنید. اگر آن تست را بلد نبوده اید، متوجه می شوید چه بخش هایی از درس را باید مشاورتان در برنامه ریزی درسی دوباره قرار دهد.

همچنین بالاتر مشکلاتی را که ممکن است در جلسه ازمون دچارش شوید را شرح دادیم. باید عملکردخود را در آزمون های آزمایشی از نظر مدیرید جلسه هم بررسی کنید و در ابن بُعد هم با مشاور خود صحبت کنید و راهنمایی بگیرید.

 

آزمون های آزمایشی، مدرسه غیرانتفاعی پژوهش

تمامی این مراحل کمکی است به شما برای برداشتن بهترین بودن هنگام جلسه کنکور و گرفتن نتیجه ای که برایش تلاش می کنید و درس می خوانید.

اگر می خواهید جلسات مشاوره ای را برای اطلاعات بیشتر و به شکل خصوصی داشته باشید تا اطلاعات بیشتری راجب آزمون های آزمایشی کسب کنید، با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۲۶۳۶۵۲۲۲۲۰

۰۲۶۳۶۴۲۲۲۲۰