برنامه مطالعاتی کنکور

در این مقاله می خواهیم نکاتی را که باید از نظر زمانی در برنامه مطالعاتی کنکور لحاظ کنید را بررسی کنیم. البته اگر می خواهید در سال نهایی طبق برنامه مطالعاتی کنکور پیش برید که بیشتر شما را به سمت موفقیت هدایت می کند، بهتر است همراه با مشاور تحصیلی خود درس ها را مطالعه کنید، هیچ فردی بهتر از مشاور تحصیلی خود شما که نسبت به شما شناخت پیدا کرده است و در این کار تجربه دارد نمی تواند راهنمایی کند.

همچنین علاوه بر برنامه ریزی مطالعاتی و مشاور تحصیلی، مورد دیگری که مسیر شما را در موفقیت برای کنکور آماده می کند، مدرسه و محیط تحصیل است. اگر در فردیس به دنبال مشاور های تحصیلی و مدرسه مناسب می گردید، مدرسه پژوهش با سابقه و کارنامه عالی در قبولی دانش آموزان بهترین محیط تحصیلی را در اختیارتان قرار می دهد.می توانید بیشتر راجب برنامه ریزی کنکور در فردیس بخوانید.

همچنین مدرسه پژوهش می تواند با بهترین مشاوران کرج شما را راهنمایی کند.علاوه بر این مقاله می توانید مقاله رتبه برتر شدن در کنکور ۱۴۰۳ از آبان ماه مطالعه کنید.

 

مدرسه پژوهش ، برنامه مطالعاتی کنکور

برنامه ریزی زمانی

برنامه ریزی شما به این که از چه زمانی شروع کرده اید برای مطالعه جدی، بستگی دارد. دانش آموزی که از ابتدای دی ماه یا مهر ماه می خواهد شروع کند قطعا باید تلاش بیشتری برای بالا بردن ساعت مطالعه و خواندن مباحث داشته باشد. اما اگر دانش آموزی از ابتدای تابستان شروع می کند، می تواند به مباحث بیشتری بپردازد و زمان بیشتری برای تست کار کردن دارد.

این موضوع که شما تا چه اندازه در درس ها پیشرفت می کنید، علاوه بر برنامه مطالعاتی کنکور به مدرسه، مشاور و آموزش شما هم بستگی دارد. پس بهتر است مدرسه مناسبی را برای کنکور خود انتخاب کنید. در منطقه فردیس کرج با ثبت نام در مدرسه پژوهش از بهترین مدرسه به همراه بهترین مشاور ها، می توانید برخوردار شوید. مدرسه پژوهش به عنوان بهترین مدرسه کنکور در فردیس شناخته می شود.

 

مدرسه پژوهش برنامه مطالعاتی کنکور

بنابراین زمان شروع شما اهمیت دارد همچنین سرعت عمل شما هم برای برنامه ریزی مهم است. بعضی از بچه ها سرعت بالایی هم در مطالعه و هم در تست دارند. اما بعضی از بچه نیاز دارند زمان بییشتری برای مطالعه بگذارند تا به صورت عمیق مطلب را درک کنند. همچنین زمان بیشتری را باید صرف تست زدن و به مرور بالا بردن سرعت تست زدن بگذارند.

مورد دیگری که در زمان بندی اهمیت دارد، زمانی است که شما برای هر یک از دروس عمومی، دروس دوازدهم که باید تشریحی هم کار شود و دروس پایه های دهم و یازدهم صرف می کنید.

چون دروس عمومی از کنکور کنار رفته اند و تنها اهمیتشان در امتحانات نهایی است که البته اهمیت زیادی هم دارند، توصیه نمی شود که مطالعه این دروس را در تابستان تمام کنید.می توانید در کنار تست های دهم و یازدهم و یادگیری دروس دوازدهم، درس های عمومی را کم کم و با برنامه ریزی مشاور خود مطالعه کنید.

البته آموزش شما بسیار اهمیت دارد و لازم است آموزش شما بر طبق اصول صورت بگیرد. اگر می خواهید بهترین استاد ها و بهترین معلمان را برای دوره متوسطه دوم خود و کنکور خود داشته باشید، و در منطقه فردیس به دنبال بهترین ها هستید با مدرسه پژوهش ارتباط برقرار کنید.

 

مدرسه پژوهش برنامه مطالعاتی کنکور

بعضی از بچه ها ممکن است مباحثی را که از دروس عمومی در برنامه مطالعاتی کنکور خود، تابستان مطالعه کرده اند تا خرداد ماه فراموش کنند و نیاز پیدا کنند تا دوباره آن ها را مطالعه کنند. بهتر است راجب منابع برای دروس عمومی هم مطالعه داشته باشید. بنابراین می توانید مطالعه را از مهر ماه شروع کنید تا بخش اول کتاب ها را برای امتحانات دی ماه مطالعه کرده باشید و از زمستون در کنار بقیه درس ها به مطالعه بخش دوم عمومی ها بپردازید. در ماه امتحانات هم تمرکز اصلی خود را روی دروس دوازدهم بگذارید و اگر می توانید در برنامه ریزی مطالعاتی خود بعد از مطالعه تشریحی به صورت مرور از آن درس تست هم کار کنید. در پاسخنامه تست ها می توانید به نکات کتاب مرور داشته باشید.

 

مدرسه پژوهش برنامه مطالعاتی کنکور

برای تست زدن درس ها می توانید دروس پایه های دهم و یازدهم خود را شروع کنید از ابتدای تابستان به مرور و تست زدن. بعد از مطالعه و مرور هر درس، تست های درس را به طور کامل بررسی کنید و پس از آن به صورت مروری به همراه بقیه درس ها تست بزنید.

ممکن است دروس دهم و یازدهم را تا حدودی فراموش کرده باشید بنابراین برای برنامه مطالعاتی کنکور ،تابستان خود را صرف دروس پایه کنید و درس های دوازدهم را از مهر ماه شروع کنید. بهتر است تمرکز اصلی خود را از مهر و آبان بر روی درس های دوازدهم بگذارید تا هم خود را برای امتحانات دی ماه و خرداد ماه به شکل تشریحی آماده کنید و هم بر تست های دوازدهم مسلط شوید.

 

مدرسه پژوهش برنامه مطالعاتی کنکور

علاوه بر این موارد ممکن است شما بخواهید از ابتدای دوره متوسطه دوم یعنی پایه دهم بخواهید برنامه مطالعاتی کنکور خود را شروع کنید. بهتر است بدانید مدرسه پژوهش تمام ویژگی های مدرسه متوسطه دوم را برای بهترین شدن شما دارا می باشد و شما می توانید از دوره متوسطه دوم خود در این مدرسه به تحصیل مشغول شوید.

می توانید به شکل مرور به صورت تست های زمان دارد سی تا پنجاه درصد خود را صرف ادامه دادن به مطالعه دروس دهم و یازدهم کنید و یا به شکل زمان دار یا آزمون و تحلیل به مرور این درس ها بپردازید. همچنین فراموش نکنید که آزمون های آزمایشی چه میزان در کنکور اهمیت دارد و می توانید بر اساس برنامه راهبردی آزمون ها، برنامه ریزی مطالعاتی کنکور خود را پیش ببرید.

 

مدرسه پژوهش برنامه مطالعاتی کنکور

برای آشنایی بیشتر با مدرسه پژوهش می توانید مطالب دیگری در سایت مدرسه پژوهش مطالعه کنید و همچنین شماره های تماس مدرسه پژوهش را برای برقراری ارتباط در اختیارتان قرار می دهیم:

۰۲۶۳۶۵۲۲۲۲۰

۰۲۶۳۶۴۲۲۲۲۰