ضرایب دروس نهایی تجربی ۱۴۰۳

بچه ها بیشتر از سال های گذشته به دلیل تاثیر ۵۰ درصدی و قطعی امتحانات در ننتیجه کنکور خود به دنبال میزان تاثیر هر درس هستند. می خواهیم ضرایب دروس نهایی تجربی ۱۴۰۳ به همراه ضرایب دروس تخصصی تجربی در کنکور را قرار دهیم. با آگاهی از ضرایب امتحانات و دروس تخصصی کنکور به میزان اهمیت هر درس به صورت تشریحی و تستی پی می برید و می توانید بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

البته علاوه بر دانستن ضرایب دروس نهایی تجربی ۱۴۰۳ ، نحوه و روش مطالعه شما برای امحانات و هماهنگی مطالعه بین دروس تشریحی و تست اهمیت زیادی دارد. بیشتر راجب دروس عمومی کنکور ۱۴۰۳ مطالعه کنید.بنابراین بهتر است بهترین شرایط و بهترین برنامه ریزی را برای خود با راهنمایی گرفتن از یک مشاور تحصیلی و تحصیل در یک مدرسه کنکور خوب، فراهم کنید.

 

مدرسه غیرانتفاعی پژوهش ضرایب دروس نهایی تجربی 1403

ضریب هر امتحان نهایی تجربی

امتحانات نهایی در کنکور سال ۱۴۰۲ تاثیر قطعی به شکل ۴۰ درصدی داشت و این میزان در کنکور ۱۴۰۳ به ۵۰ درصد قطعی رسیده است. و امتحانات نهایی و به دست آوردن نمره خوب در آن ها اهمیت بیشتری پیدا کرده است. با توجه به این میزان اهمیت امتحانات به خصوص امتحانات نهایی عمومی بهتر است مطالعه، مشاوره و آموزش بسیار خوبی برای دروس نهایی خود داشته باشید.

درس

ضریب تاثیر امتحان

فارسی ۳

۱۸.۶۴

دینی

۱۴.۲۳

عربی ۳

۷.۸۰

زبان خارجی

۱۰.۱۷

سلامت و بهداشت

۲.۹۶

علوم اجتماعی

۲.۲۰

زیست شناسی

۱۵.۱۱

شیمی ۳

۱۲.۴۶

فیزیک ۳

۷.۷۸

ریاضی

۸.۶۵

 

با توجه به ضرایب دروس نهایی تجربی ۱۴۰۳ ، می توانید به میزان اهمیت امتحانات نهایی عمومی خود پی ببرید. پس بهتر است با اینکه نیازی به تست زدن این دروس ندارید اما مطالعه آن ها را عقب نندازید و با کمک یک مشاور بهترین برنامه ریزی را برای سال کنکور خود داشته باشید.

 

مدرسه غیرانتفاعی پژوهش ضرایب دروس نهایی تجربی 1403

برنامه ریزی کنکور تجربی

آزمون سراسری هر سال در گروه آزمایشی تجربی بیشترین داوطلب را دارد و رقابت برای قبولی در رشته هایی مانند پژشکی، داروسازی، دندان پژشکی و . . . سخت تر است.

برای این که بتوانید در این رقابت نتیجه خوبی به دست آورید و سرنوشت خود را در کنکور تغییر دهید در کنکور امسال چند نکته را مانند برنامه مطالعاتی رعایت کنید.

یکی از این موارد غافل نشدن از اهمیت امتحانات نهایی و به خصوص دروس عمومی مانند ادبیات است که بالاترین تاثیر را دارد. پس اگر برنامه دارید مطالعه این دروس را برای شب امتحان بگذارید، لطفا در دیدگاه خود جدید نظر کنید.

همچنین میان این همه داوطلب بهتر است از مشاوره و راهنمایی درست و اصولی کمک بگیرید. مشاور علاوه بر برنامه ریزی صحیح باعث ایجاد مطالعه مستمر و مفید می شود.

مورد دیگر آزمون های آزمایشی هستند. برای انتخاب بهترین آزمون آزمایشی مناسب خودتان می توانید با مشاور تحصیلی خود مشورت کنید. اما مقایسه هر امتحان و مشاهده عملکرد خود در آزمون ها و تحلیل درس های آزمونتان بسیار در پیشرفت شما کمک می کند.

 

ضرایب دروس نهایی تجربی 1403 مدرسه غیرانتفاعی پژوهش

ضرایب تخصصصی کنکور تجربی

علاوه بر امتحانات نهایی دروس تخصصی دانش آموزان تجربی در کنکور سراسری ضریب مخصوص به خود را دارند و بنا بر این ضریب ها بسیاری تصمیم می گیرند که وقتشان را بیشتر صرف چه درسی کنند. بنابراین در این جدل علاوه بر ضرایب دروس نهایی تجربی ۱۴۰۳ ، ضرایب کنکور تجربی هم برایتان قرار می دهیم.

درس

ضریب در کنکور

زمین شناسی

۱

فیزیک

۷

شیمی

۹

ریاضیات

۷

زیست شناسی

۱۲

 

با توجه به جدول بالا متوجه می شوید که درصد خوب گرفتن در درس زیست شناسی بسیار اهمیت دارد. بنابراین به آموزش و یادگیری این درس، برنامه ریزی درست برای این درس و مدیریت زمان برای ست ها اهمیت بیشتری دهید.

 

مدرسه غیرانتفاعی پژوهش ضرایب دروس نهایی تجربی 1403

مدرسه پژوهش برای کنکور تجربی

بعد از شرح اهمیت ضرایب دروس نهایی تجربی ۱۴۰۳ و اهمیت مدرسه کنکور شما و مشاور، می خواهیم مدرسه غیرانتفاعی پژوهش را معرفی کنیم. اگر در منطقه فردیس به دنبال بهترین مشاوره تحصیلی و بهترین مدرسه کنکور هستید حتما به مدرسه غیرانتفاعی پژوهش مراجعه کنید.

این مدرسه به عنوان بهترین مدرسه برای قبولی رشته تجربی شناخته می شود با کادر آموزشی عالی و اساتید معتبر می توانید بهترین زمینه را برای موفقیت شما فراهم کند.

همچنین برای بهره مندی از مشاور هم می توانید با مدرسه غیرانتفاعی پژوهش ارتباط برقرار کنید، این مدرسه با بهترین مشاوران کرج همکاری می کند و شما می توانید بهترین راهنمایی ها را در سال کنکور خود داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر و مطالب بیشتر می توانید سایت مدرسه غیرانتفاعی پژوهش را مطالعه کنید و یا با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۲۶۳۶۵۲۲۲۲۰

۰۲۶۳۶۴۲۲۲۲۰