ضرایب دروس نهایی ریاضی ۱۴۰۳

نیاز است که ضرایب دروس نهایی ۱۴۰۳ به علت تاثیری که سوابق تحصیلی در سرنوشت کنکور شما دارد، بررسی شود. می توانید بر طبق ضرایب دروس تخصصی رشته ریاضی، به این نتیجه برسید که بهتر است بر کدام درس وقت بیشتری صرف کنید. و اولویت بندی برای زمان بندی درس های خود داشته باشید. می توانید تحلیل درس فیزیک کنکور ریاضی ۱۴۰۲ را هم مطالعه کنید.

بعد از آگاهی از ضرایب دروس نهایی ریاضی ۱۴۰۳ ،برای اینکه بتوانید بر درس هایتان مسلط شوید و طبق برنامه ریزی مناسبی پیش بروید و در آزمون های آزمایشی تراز و درصد های خود را هربار بهتر کنید، بهتر است با یک مشاور تحصیلی صحبت کنید و در طول سال کنکور خود از راهنمایی های یک مشاور مناسب استفاده کنید. همچنین می توانید ضرایب دروس انسانی ۱۴۰۳ هم مطالعه کنید.

 

مدرسه غیرانتفاعی پژوهش ضرایب دروس نهایی ریاضی 1403

ضرایب امتحانات نهایی ریاضی

امتحانات نهایی در کنکور سال ۱۴۰۲ تاثیر ۴۰ درصدی به صورت قطعی داشت. که این تاثیر قطعی در کنکور سال ۱۴۰۳ به ۵۰ درصد رسیده است. بنابراین با توجه به میزان اهمیت امتحانات نهایی و این موضوع که سطح سوالات بالاتر می رود، بهتر است از میزان تاثیر ضرایب دروس نهایی ریاضی ۱۴۰۳ آگاهی پیدا کنید.

درس

میزان تاثیر هر درس

فارسی ۳

۱۸.۶۴

عربی ۳

۷.۸۰

دینی

۱۴.۲۳

زبان خارجی

۱۰.۱۷

سلامت و بهداشت

۲.۹۶

علوم اجتماعی

۲.۲۰

حسابان۲

۹.۸۶

ریاضی گسسته

۴.۹۳

هندسه

۵.۸۲

فیزیک

۱۳.۹۸

شیمی

۹.۴۱

 

بنابراین با توجه به درصد تاثیر امتحان ادبیات در ضرایب دروس نهایی ریاضی ۱۴۰۳ بهتر است در کنار درس های تخصصی خود، برای گرفتن نمره خوب در امتحان نهایی ادبیات خود تلاش کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

 

مدرسه غیرانتفاعی پژوهش ضرایب دروس نهایی ریاضی 1403

مطالعه برای امتحانات نهایی

احتمالا نیمه اول کتاب های سال دوازدهم خود را برای امتحان نیمه اول در دی ماه مطالعه کرده اید. برای نیمه دوم بهتر است همراه با آزمون های آزمایشی و یا روند آموزش کلاس هایتان پیش برید. اما نکته ای که بسیار مهم است درک مطالب کتاب هایتان به بهترین شکل ممکن است. همانطور که شاره کردیم سطح سوالات بالاتر خواهد بود و نیازمند این است که به خوبی بر نکات کتاب های درسی مسلط شوید. بنابراین مطالعه سطحی نداشته باشید.

در کنار این ها برای داشتن بهترین برنامه ریزی و پیشرفت داشتن در تست زدن و رسیدن به مباحث امتحانات بهتر است از مشاور تحصیلی کمک بگیرید.

یک مشاور در کنار برنامه ریزی درسی مناسب برای شما در امتحانات، کنکور و تست ها هم شما را راهنمایی می کند و کمک می کند تا شما بهترین نتیجه را بگیرید.

 

مدرسه غیرانتفاعی پژوهش ضرایب دروس نهایی ریاضی 1403

ضرایب دروس تخصصی در کنکور

همچنین اشاره کردیم که بر اساس ضرایب دروس نهایی ریاضی ۱۴۰۳ و کنکور خود می توانید برای اولویت بندی خود در دروس کنکور فهرست تهیه کنید و ببینید برای کدام درس زمان بیشتری صرف کنید تا نتیجه بهتری بگیرید. بنابراین ضریب دروس تخصصی بچه های ریاضی را برایتان قرار می دهیم.

درس

ضریب در کنکور

ریاضی

۱۲

شیمی

۷

فیزیک

۹

 

براساس این ضرایب درسی که درصد بهتر گرفتن در آن باعث گرفتن رتبه و تراز بهتری می شود ریاضی شماست و بهتر است مهارت های خود را در این درس تقویت کنید.

 

مدرسه غیرانتفاعی پژوهش ضرایب دروس نهایی ریاضی 1403

کنکور ریاضی ۱۴۰۳ با مدرسه پژوهش

اگر امسال داوطلب شرکت در کنکور ریاضی هستید و یا می خواهید دوباره در کنکور شرکت کنید و در منطقه فردیس به دنبال بهترین مدرسه کنکور هستید، مدرسه غیرانتقاعی پژوهش با سابقه بالا و کارمه ای عالی در قبولی دانش آموزان شما را در مسیر درست قرار می دهد.

همچنین اگر برای برنامه ریزی، آزمون ها و یا موارد اینچنینی نیازمند راهنمایی هستید، مدرسه غیرانتفاعی پژوهش همراه با بهترین مشاوران کرج باعث می شود شما در سال کنکور خود بهترین شرایط را داشته باشید.

همچنین ممکن است به دنبال مدرسه ای باشید تا ویژگی های یک مدرسه متوسطه دوم را داشته باشد، مدرسه پژوهش علاوه بر این که به عنوان بهترین مدرسه کنکوری شناخته می شود، بهترین مدرسه برای دوره های متوسطه اول و دوم هم هست و شما در تمامی این مقاطع می توانید اگر می خواهید مشاور تحصیلی هم داشته باشید.

سایت مدرسه غیرانتفاعی پژوهش را برای مطالب بیشتر مطالعه کنید. همچنین جهت ثبت نام یا اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۲۶۳۶۵۲۲۲۲۰

۰۲۶۳۶۴۲۲۲۲۰