ثبت نام آزمون های ماز در فردیس

با تخفیف ویژه

ثبت نام آزمون های ماز در فردیس در تمامی پایه های دهم و یازده و دوازدهم در سه رشته ریاضی، تجربی و انسانی

نمایندگی ماز در فردیس

نمایندگی ماز در فردیس

گروه آموزشی ماز، در سال های اخیر توانسته است میان بچه ها محبوبیت بیشتری به دست بیارد و عملکرد درخشانی داشته است. کارنامه گروه آموزشی ماز بسیار عالی است و با مراجعه به سایت گروه آموزشی ماز می توانید رتبه های برتری که از ماز استفاده کرده اند را در سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی مشاهده کنید. برای نمایندگی ماز در فردیس، می توانید به مدرسه غیرانتفاعی پژوهش مراجعه کنید که با بهترین مشاوران کرج همکاری می کنند و می توانند شما را برای ثبت نام در ماز راهنمایی کنند. همچنین می توانید برنامه راهبردی ماز برای سال ۱۴۰۳ را مطالعه کنید. گروه مشاوران با تجربه ای که در مدرسه غیرانتفاعی پژوهش مشغول به کار هستند، به صورت تخصصی به شما برای دروس مدرسه و طی کردن مسیر کنکور کمک می کنند. همچنین اگر به دنبال نمایندگی ماز در فردیس هستید و می خواهید از شرایط ثبت نام آگاهی پیدا کنید می توانید با مدرسه غیرانتفاعی پژوهش به عنوان بهترین مدرسه کنکور در فردیس ارتباط برقرار کنید.

نمایندگی ماز در فردیس، مدرسه غیرانتفاعی پژوهش

پکیج ها و آزمون های ماز

گروه آموزشی ماز پکیج های متفاوتی رو برای شما تهیه کرده که کلاس های ماز به شکلی ارائه می شود که تمامی دروس رشته تان را در بر می گیرد. یعنی شما نمی توانید به صورت تک کلاس و تک درس در ماز ثبت نام کنید. آزمون های ماز پنج شنبه ها برگزار می شود که شما می توانید فقط در بخش آزمون ها شرکت کنید و هم می توانید هم در بخش کلاس های آنلاین و هم در آزمون ها شرکت کنید. اکنون که بحث آزمون ها باز است باز هم باید به اهمیت آزمون های آزمایشی در سال کنکور خود و در مدت زمانی که برای کنکور مطالعه می کنید اشاره کرد. 

حتما حتما در آزمون های آزمایشی شرکت کنید. این آزمون ها از این نظر اهمیت دارند که شما می توانید مدیریت زمان در سر جلسه کنکور را یاد بگیرید. می توانید عملکرد مطالعه خودتون رو در مباحث آزمون بررسی کنید. همچنین مهم تر از خود آزمون، تحلیل های ازمون هایتان است. با تحلیل ها اشکالات خود را در مطالعه و تست ها پیدا می کنید و علاوه بر نقاط ضعف می توانید پی ببرید در کدوم درس ها و در چه بخش هایی قوی عمل می کنید و نقطه قوت خود را پیدا کنید.

برنامه ریزی برای مطالعه آزمون ها و تحلیل آن ها کاری است که باید با مشاورتان انجام بدید. مشاور به صورتی می تواند با برنامه ریزی هایش به ما کمک کند که شناخت نسبی به شما داشته باشد و برنامه مطالعاتی را به صورت شخصی سازی شده برای شما انجام دهد. مدرسه غیرانتفاعی پژوهش همچنین به عنوان بهترین مشاوره تحصیلی در فردیس و نمایندگی ماز در فردیس،می تواند به ما در این راه کمک کند.  

استادان گروه آموزشی ماز

علاوه بر اهمیت آزمون ها،یادگیری مباحث به صورت درست و دقیق مساله مهمی است که باید به آن توجه کنید. به عنوان نمایندگی ماز در فردیس می گوییم که تاثیر و اهمیت تدریس و آموزش بسیار بسیار زیاد است. اگر دروس را درست یاد نگیرید و از طرف تدریس مشکلاتی باشد شما در تست ها و آزمون ها هم از عملکرد خود راضی نخواهید بود و از مطالعه آن درس دلسرد خواهید شد. 

بنابراین پایه موفقیتتان در کنکور آموزش و تدریس صحیح است. استادان گروه آموزشی ماز جزء بهترین استادان کنکوری هستند که شما می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید. بنابراین اگر به دنبال نمایندگی ماز در فردیس هستید علاوه بر این که مدرسه غیرانتفاعی پژوهش را ب شما معرفی می کنیم بلکه به شما از کیفیت تدریس و اعتبار استادان هم اطمینان می دهیم. می تانید با نگاهی به سایت ماز، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

رتبه های ماز در کنکور 1403

به عنوان مثال اگر در رشته انسانی تحصیل می کنید افرادی مانند استاد فروغ تیموریان برای درس جامعه شناسی و استاد علیرضا بدیع برای ادبیات تخصصی خود خواهید داشت. در رشته تجربی شما با استادانی مانند آقای مومن زاده برای تدریس شیمی و استاد جلال موقاری برای زیست خود آشنا می شوید. برای رشته ریاضی و برای درس گسسته، آقای کیوان دارابی در گروه آموزشی ماز به شما تدریس خواهند کرد در و استاد مهدی عزیزی برای تدریس ریاضی و حسابان انتخاب شده اند.  

مدرسه پژوهش نمایندگی رسمی ماز در فردیس

مدرسه غیرانتفاعی پژوهش به عنوان نمایندگی ماز در فردیس برای شما مشاورانی پیشنهاد می کند که می توانند بهترین راهنمایی را به شما ارائه کنند تا بتوانید با آگاهی و اطلاعات بیشتری برای ثبت نام در پکیج ها و آزمون های گروه آموزشی ماز اقدام کنید. مدرسه غیرانتفاعی پژوهش هر سه مقطع ابتدایی و متوسطه اول و متوسطه دوم را دارا می باشد و شما می توانید برای سال های تحصیلی قبل از کنکور هم به این مدرسه مراجعه کنید تا در بهترین مدرسه در فردیس ثبت نام کنید.

 همانطور که بالاتر اشاره کردیم مدرسه غیرانتفاعی پژوهش با بهترین مشاوران کرج هم همکاری می کند بنابراین اگر قصد دارید برای سال کنکور خود و یا از متوسطه اول و متوسطه دوم با مشاور دروس خود را جلو ببرید، با مدرسه پژوهش جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام تماس بگیرید و یا سایت مدرسه پژوهش را جهت اطلاعات بیشتر چک کنید.