مشاوره کنکور زبان در فردیس

  ابتدا برایتان کمی شرایط کنکور زبان را شرح می دهیم تا با این موضوع بیشتر اشنا شوید و اگر اگاهی کمتری در این باره دارید، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

سپس در ادامه شما را در مورد مشاوره کنکور در فردیس راهنمایی می کنیم. در کل، کنکور زبان چون کنکوری شناور است ،بچه ها تلاش می کنند در کنار کنکور های رشته های نظری، در کنکور زبان هم شرکت کنند که می توانید از زبان های تخصصی انگلیسی، روسی، آلمانی و فرانسه انتخاب کنید.

از کنکور امسال یعنی کنکور سال ۱۴۰۲، دروس عمومی از کنکور مانند زیر گروه ها برای تمامی رشته ها؛ یعنی ریاضی، تجربی و انسانی، هنر و زبان حذف شده اند. بنابراین در کنکور زبان برخلاف سال های گذشته نیازی به تست کار کردن برای دروس عمومی خود یعنی عربی،دینی و ادبیات نداشتید. با این حال تحلیل کنکور زبان ۱۴۰۱  در دی ماه می تواند برایتان بسیار کمک کننده باشد.

مدرسه غیرانتفاعی پژوهش در فردیس می تواند شما را به بهترین شکل در مسیر کنکور خود راهنمایی کند و باعث موفقیت شما شود. این مدرسه به عنوان بهترین مدرسه کنکور در فردیس شناخته می شود بنابراین با اطمینان می توانید به تیم مشاوره حرفه ای مدرسه غیرانتفاعی پژوهش مراجعه کنید.

مشاوره کنکور زبان در فردیس، مدرسه غیرانتفاعی پژوهش

شرکت در کلاس برای کنکور زبان

برای ایجاد امادگی لازم برای کنکور زبان، به خصوص در زبان تخصصی انگلیسی هم می توانید در کلاس های مدرسه شرکت کنید و به صورت خودخوان برای کنکور مطالعه کنید و هم می توانید در کلاس های آموزشگاه های خصوصی کنکور و یا آموزشگاه های زبان مطالعه کنید. برای نمونه مدرسه غیرانتفاعی پژوهش با آموزشگاه زبان ایرانی نو همکاری می کند که نه تنها می تواند انتخاب خوبی برای کنکور زبان باشد بلکه اگر قصد دارید در آیلتس، تافل و آزمون های دیگر هم شرکت کنید هم گزینه عالی برای انتخاب است. برای اطلاعات بیشتر می توانید به  سایت آموزشگاه ایرانی نو مراجعه کنید. و اگر تنها به ذنبال مشاوره کنکور زبان در فردیس هستید هم می توانید از مدرسه غیرانتفاعی پژوهش کمک بگیرید.

اگر زبان تخصصی خودتون رو غیر انگیسی یعنی آلمانی، روسی و … انتخاب کرده اید، بهتر است در کلاس های آموزشگاه یا کلاس های خصوصی شرکت کنید. تا برای کنکور بتوانید به صورت کامل آموزش ببینید و نگرانی از بابت درس تخصصی خود نداشته باشید.

 

مشاوره کنکور زبان در فردیس، مدرسه غیرانتفاعی پژوهش

متدی که توسط آن شما در آموزشگاه ها آموزش می بینید با متدی که در مدارس و کلاس های مدرسه تدریس می شود تفاوت دارد. درکلاس های آموزشگاه بر  اساس کتاب های زبان انگلیس وزارتی تدریس می شود بنابراین کمی آموزش متفاوت است و شما مباحث را جدی تر دنبال می کنید.

برای کنکور شما باید در بخش های واژه، گرامر و درک مطلب و معنی بتوانید مهارت پیدا کنید. و برای هرکدام از این ها باید برنامه ی مطالعاتی و منابع مناسب را داشته باشید. می توانید برای انتخاب منابع کنکور زبان بیشتر مطالعه کنید.

بنابراین برای مهارت پیدا کردن در بخش های مختلف کنکور زبان به یک مشاور احتیاج پیدا خواهید کرد، مخصوصا اگر قصد دارید امتحانات نهایی خود را هم به خوبی پشت سر بگذرانید.

برای مشاوه کنکور زبان در فردیس، مدرسه غیرانتفاعی پژوهش می تواند شما را در راه کنکور زبان راهنمایی کند.

رشته های کارشناسی کنکور زبان

امیدواریم بتوانید این مسیر را با کمک یک مشاور عالی به بهترین شکل ممکن طی کنید و نتیجه دلخواهتان را از کنکور زبان خود بگیرید.

هنگامی که به مرحله انتخاب رشته می رسید، باید دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان را به خوبی بررسی کنید و با رشته های زبان آشنا شوید. برایتان برخی از رشته هایی که می توانید کد رشته هایشان را برای انتخاب رشته خود در کنکور زبان انتخاب کنید، آورده ایم. همچنین اگر به دنبال مشاوره کنکور زبان در فردیس هستید، بهتر است به مدرسه غیرانتفاعی پژوهش بروید تا هنگام انتخاب رشته هم بتوانید با مشاور خود بهترین تصمیم را بگیرید.

  • آموزش زبان انگلیسی
  • زبان و ادبیات آلمانی
  • مترجمی زبان آلمانی
  • زبان و ادبیات فرانسه
  • مترجمی فرانسه
  • زبان و ادبیات اسپانیایی
  • زبان و ادبیات ترکی استانبولی
  • زبان ایتالیایی

 

مشاوره زبان در فردیس، مدرسه غیرانتفاعی پژوهش
مدرسه غیرانتفاعی پژوهش مشاوره کنکور زبان در فردیس

مشاغل مربوط به رشته های زبان

برای اشتغال پیدا کردن در زمینه رشته های زبان، دایره بزرگی از مشاغل در اختیارتان قرار دارد.

شما می توانید به تدریس خصوصی فعال شوید. هم به صورت تدریس در آموزشگاه های زبان و هم به شکل تدریس خصوصی شخصی با یک با چند نفر.

شما می توانید در اداره ها و نهاد های مختلف به عنوان مترجم به صورت رسمی مشغول به کار شوید.

و یا می توانید به کارهای اینترنتی مشغول شوید و در سایت های مختلف کارهای مورد نیازی که مربوط به زبان تخصصی شما می شود را انجام دهید. می توانید به صورت رسمی، شخصی و یا خصوصی به تدریس، کارهای سایت و اینترنتی و … مشغول شوید.

یک امتیاز مثبت برای مشاغل مربوط به زبان امکان دورکاری و اشتغال از منزل است و شما می توانید کارهای خود را به شکل غیرحضوری هر زمانی که می خواهید، انجام دهید.

 

مشاوره کنکور زبان در فردیس، مدرسه غیرانتفاعی پژوهش

مطالعه برای کنکور

بچه ها برای زبان باید روش مطالعه مخصوص به خود را پیدا کنند و باید برای برنامه ریزی مناسب و شخصی شده خودشان از مشاور بگیرند؛ که شناخت نسبی به شخصیتشان پیدا کرده است. مشاور بسیار نقش مهمی برای کنکور شما ایفا می کند. اگر در فردیس به دنبال مشاور هستید برای مشاوره کنکور زبان در فردیس می توانید از مشاوران حرفه ای و با تجربه ای راهنمایی بگیرید که در مدرسه غیرانتفاعی پژوهش مشغول به کار هستند. مدرسه پژوهش به عنوان بهترین مشاوره تحصیلی در فردیس شناخته می شود.

همچنین احتمالا اکثرشما دوره ای زبان می خواندید، به خصوص زبان انگلیسی؛ اما برای مدتی ممکن است به خاطر علت های متفاوت آن را کنار گذاشته باشید، در این شرایط حتما درک کرده اید که چقدر تداوم و استمرار در مطالعه زبان اهمیت دارد و چقدر راحت می توانید فراموش کنید. اصولا برای تبحر پیدا کردن در یک زبان تخصصی باید در فضای همان زبان قرار بگیرید و به صورت مرتب خود را در روزمره درگیر قواعد و لغات این زبان کنید. برای برنامه مطالعه دقیق و برنامه ریزی به مشاوره کنکور زبان در فردیس مراجعه کنید.

 

مشاوره کنکور زبان در فردیس، مدرسه غیرانتفاعی پژوهش
مدرسه پژوهش

مطالعه زبان به کمک مشاور در فردیس

اگر در فردیس قصد دارید که در کنکور زبان شرکت کنید، برای بهره مندشدن از مشاوره تخصصی برای کنکور زبان خود می توانید به مدرسه پژوهش مراجعه کنید. مدرسه غیرانتفاعی پژوهش با بهترین مرکز مشاوره کرج همکاری می کند و اگر قصد دارید به شکل اصولی مطالعه برای زبان را شروع کنید و یا می توانید شیوه درس خواندن خود را به شکل کنکوری تغییر بدید، بهترین گزینه برای شماست.

اگر سال نهایی هستید، باید بتوانید در طول سال علاوه بر تست های مورد نیاز کنکور خود امتحانات نهایی خود را مدیریت کنید و برای امتحانات نهایی خود آمادگی لازم را کسب کنید. بنابراین مشاوره کنکور زبان در فردیس بسیار بسیار برای کنکور زبانتان اهمیت دارد.

 

مشاوره کنکور زبان در فردیس، مدرسه غیرانتفاعی پژوهش
مشاوره کنکور زبان در فردیس

اگر مایل هستید به انتخاب مشاوره کنکور زبان در فردیس، می توانید به مدرسه غیرانتفاعی پژوهش برای مشاوره تخصصی خود مراجعه کنید همچنین تلگرام امدرسه پژوهش را چک کنید.

تلفن های مدرسه پژوهش:

۰۲۶۳۶۵۲۲۲۲۰

۰۲۶۳۶۴۲۲۲۲۰