بچه هایی که رشته های کار و دانش و یا فنی و حرفه ای را در هنرستان می خوانند اصولا به دو دسته تقسیم بندی می شوند.یا بچه هایی که با هدف گذاری خود وارد هنرستان شده اند و به رشته ای که می خوانند علاقه داشته اند. و یا بچه هایی که برای فرار از معادلات مسئله های ریاضی و تجربی و یا فرار از کتاب های زیاد دروس انسانی، به هنرستان می روند.

اگر به دنبال مشاوره کنکور در فردیس هستید این مقاله را مطالعه کنید تا بیشتر در مورد کنکور هنر اطلاعات کسب کنید و از اهمیت مشاوره در کنکور هنر اگاهی پیدا کنید. همچنین می توانید با خواندن مقاله ای دیگر با مدرسه پژوهش،بهترین مدرسه در فردیس آشنا شوید. در هر صورت باید رشته های هنرستان را با علاقه و پیگیری زیاد دنبال کنید. تا از آن دلزده نشوید و بتوانید موفق عمل کنید. برای مشاوره کنکور هنر در فردیس، می توانید به مدرسه غیرانتفاعی پژوهش مراجعه کنید و در مسیر خود از مشاوران برجسته بهره مند شوید. اگر در منطقه فردیس سکونت دارید می توانید از بهترین مشاوره تحصیلی در فردیس استفاده کنید.

این رشته قبل از کنکور ۱۴۰۲، پنج زیر گروه را شامل می شد که از کنکور سال ۱۴۰۲ به بعد نه تنها زیرگروه ها برای بچه های هنر و باقی رشته ها بلکه دفترچه عمومی در کنکور هم حذف شده است و تاثیر دروس عمومی در کنکور به صورت تاثیر معدل امتحانات نهایی بوده است که در این تاثیر دروس عمومی بیشترین تاثیر را دارند. همچنین می توانید در مورد تغییرات کنکور ۱۴۰۳ بیشتر مطالعه کنید.

مشاوره کنکور هنر در فردیس مدرسه پژوهش

 دروس تخصصی کنکور هنر برای تست

با حذف دروس عمومی از کنکور دروسی که باید به صورت تخصصی برای کنکور هنر مطالعه کنید خلاصه می شود به :

  • درک عمومی هنر
  • درک عمومی ریاضی
  • درک عمومی فیزیک
  • خلاقیت تصویری
  • خلاقیت نمایشی
  • خلاقیت موسیقی
  • خواص مواد

مسئله ای که بسیار مهم است این است که به دروس هنر نگاه حفظی را نداشته باشید و به صورت مفهومی آن ها را مطالعه کنید. که این موضوع را می توانید با مراجعه به مدرسه غیرانتفاعی پژوهش و مشاوره کنکور هنر در فردیس، با مشاور مناسب خودتان، حل کنید. با بهترین استاد خلاقیت تصویری آشنا شوید. به خصوص درس درک عمومی هنر که برای بچه ها شاید سخت ترین درس به حساب بیاید و باید حتما و حتما مطالعه درستی را برای این درس در پیش بگیرند.

منابع برای کنکور هنر

کنکور گروه آزمایشی هنر به صورت شناور است یعنی بچه ها معمولا برای داشتن شانس بیشتر برای قبولی علاوه بر کنکور های ریاضی،تجربی و انسانی در کنکور هنر هم شرکت می کنند.

بنابراین منابعی برای کنکور هنر برای خود تهیه می کنند و در کنار دروسشان آن ها را هم مطالعه می کنند. اگر در مورد زمان بندی مطالعه دروس خود اساس سردرگمی می کنید یا منابع مناسبی برای تست های نکور نمی شناسید می توانید به مدرسه غیرانتفاعی پژوهش مراجعه کنید.به عنوان مشاوره کنکور هنر در فردیس بهترین انتخابتان می تواند مدرسه پژوهش باشد.

باید بگوییم بسیار اهمیت دارد علاوه بر منابعی که تهیه می کنید، مطالعه ی خود کتاب های درسی هم اهمیت دارد و برای دروسی مانند درک عمومی هنر که به اهمیت آن اشاره کردیم،حتما خود کتاب درسی را هم مطالعه کنید. تحلیل کنکور سال های گذشته هم اهمیت دارد به عنوان مثال حتما تحلیل کنکور سال ۱۴۰۱ را چک کنید.

مشاوره کنکور هنر در فردیس مدرسه پژوهش

رشته های هنر بدون کنکور

برخی از رشته نه تنها در دفترچه انتخاب رشته هنر بلکه در بقیه دفترچه های انتخاب رشته هم اصطلاحا بدون کنکور هستند. شما می توانید با سوابق تحصیلی دفترچه انتخاب رشته را پر کنید و برای قبولی در دانشگاه هایی که این رشته ها را بر اساس سوابق تحصیلی دارند، اقدام کنید.برای اطلاعات بیشتر از رشته های بدون کنکور هنر می توانید اگاهی بیشتری در این مسیر کسب کنید.

جلسات مشاوره در انتخاب رشته اصلی است که برای داشتن یک انتخاب رشته برنده باید رعایت کنید، برای مشاوره کنکور هنر در فردیس، مشاوران حرفه ای که در این زمینه تخصص دارند می توانند شما را راهنمایی کنند. اگر به مدرسه غیرانتفاعی پژوهش مراجعه کنید، مشاوران با تخصصی که در کنکور هنر دارند می توانند بهترین کمک برای شما باشند. در اینجا برخی از برترین دانشگاه هایی که برای رشته های بدون کنکور هنر پذیرش دارند را برایتان لیست کرده ایم:

  • دانشگاه هنر اسلامی تبریز
  • دانشگاه محقق اردبیلی
  • دانشگاه غیرانتفاعی سوره
  • مدرسه غیرانتفاعی سپهر اصفهان

نقش مشاوره در کنکور هنر

داشتن یک مشاور عالی برای تحصیل خود همانطور که در رشته های نظری پراهمیت است، در رشته های هنر هم حائز اهمیت است و در بعد مشاوره کنکور هنر در فردیس برای خود حتما به دنبال افراد متخصص باشید. همچنین اگر قصد شرکت در کنکور زبان دارید با آموزشگاه زبان مدرسه پژوهش اشنا شوید.

اگر جزو بچه هایی هستید که درنظر دارید علاوه بر کنکور رشته خودتان در کنکور هنر هم شرکت کنید، داشتن مشاور برای شما چندین برابر اهمیت پیدا می کند. از این نظر که شما باید در درس خواندنتان، امتحانات نهایی، کار کردن برای تست های رشته اصلیتان، مطالعه و تست کار کردن برای دروس و منابع هنر، و آزمون عملی، برنامه ریزی و روش صحیح مطالعه داشته باشید.

یک مشاور خوب که برای شما برنامه ای شخصی سازی شه را ارائه می دهد برایتان آزمون هایی برای اطمینان از درک مطالب هم طراحی می کند. علاوه بر این ها در سال آخر خود برای آگاهی و شناخت بیشتر دفترچه انتخاب رشته هنر نیاز به مشورت و راهنمایی پیدا خواهید کرد. اگر در منطقه فردیس سکونت دارید، مدرسه غیر انتفاعی پژوهش با بهترین مشاوران تخصصی کرج همکاری می کنند که برای مشاوره کنکور هنر می توانید ازکمک آن ها بهره ببرید.

مشاوره کنکور هنر در فردیس مدرسه پژوهش

معرفی مدرسه پژوهش به عنوان مشاوره برای کنکور هنر

مدرسه غیرانتفاعی پژوهش نه تنها با کارنامه عالی خود مناسب ترین انتخاب برای مدرسه در دوران ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم است، بلکه اگر به دنبال مشاوره کنکور هنر در فردیس هستید حتما به مدرسه غیرانتفاعی پژوهش مراجعه کنید.

مدرسه پژوهش