قبولی تیزهوشان ششم

یکی از مسائل مهمی که دانش آموزان و والدین به آن توجه زیادی دارند، قبولی در تیزهوشان است. هم در پایه ششم به هفتم و هم در پایه نهم به دهم. دانش آموزانی که داوطلب برای قبولی در مدارس تیزهوشان هستند، در آزمون هایی که برای دانش آموزان پایه ششم یا نهم مقرر شده است، شرکت می کنند و باتوجه به ترازی که در این آزمون ها کسب می کنند، به قبولی یکی از مدارس تیزهوشان می رسند. اگر هم در کنار این مطلب می خواهید راجع به مدارس متوسطه در فردیس اطلاعات داشته باشید،می توانید مدارس متوسطه دخترانه در فردیس را هم مطالعه کنید.

ما در ادامه مطلب انحصارا به شرایط قبولی تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون های تیزهوشان سال ششم می پردازیم. در پی این نکته که ازمون تیزهوشان برای بچه های سال ششم شامل استعداد هوشی و تحلیلی است. و همچنین شما را راهنمایی می کنیم تا اگر در کرج و به خصوص در منطقه فردیس به دنبال مرکز و به دنبال برنامه ریزی اصولی هستید در پی تحقق هدف قبولی در تیزهوشان، به بهترین نتیجه برسید. و برای رسیدن به این نتیجه مدرسه پژوهش را به شما معرفی می کنیم.

 

قبولی تیزهوشان ششم مدرسه پژوهش

برای قبولی در آزمون تیزهوشان چه کارهایی انجام بدهیم؟

به عنوان یک دانش آموزی که هدف خود را قبولی در تیزهوشان از دوره متوسطه اول قرار داد است، باید بدانید چه کارهایی را انجام بدید و چه نکاتی را رعایت کنید تا این مسیر را برای خود هموار تر کنید و در نهایت به نتیجه دلخواه خود برسید. اگر شما دانش آموز دوره متوسطه اول هستید می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد صفر تا صد هدایت تحصیلی پیدا کنید، می توانید مطالب بیشتری را هم مطالعه کنید. برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان نیاز است که شما به سایت my.medu.ir مراجعه کنید.

 

قبولی تیزهوشان ششم مدرسه پژوهش

برنامه ریزی تیزهوشان ششم

در ابتدا باید به اهمیت برنامه ریزی اشاره کنیم. در مطالب دیگری که در سایت مدرسه پژوهش در اختیارتان قرار داده ایم به اهمیت برنامه ریزی در هر پایه و هر دوره ای اشاره کرده ایم.در اینجا باید اهمیت برنامه ریزی دقیق، استاندارد و اصولی را در قبولی تیزهوشان پایه ششم شرح دهیم.

در ابتدا و در شروع کار و تلاش برای قبولی تیزهوشان ششم نیاز است برنامه ریزی به صورت هفتگی بر طبق استاندارد و اصول درسی برای خود داشته باشید و تلاش کنید تا بر طبق این برنامه ریزی پیش بروید. هدف کوچک تر خود را، به درستی به اتمام رساندن برنامه هفتگی خود بگذارید تا در نهایت به هدف نهایی خود که قبولی در تیزهوشان برای دوره متوسطه اول باشد، برسید.

مشاوره برای قبولی تیزهوشان ششم

می خواهیم شما را برای داشتن بهترین برنامه ریزی، همانطور که بالاتر شاره کردیم به صورت اختصاصی در منطقه فردیس، راهنمایی کنیم. برای داشتن بهترین برنامه ریزی می توانید به مدرسه پژوهش مراجعه کنید. مدرسه پژوهش با بهترین مشاورن کرج همکاری می کند و زمینه و بستر مناسبی را برا این که دانش آموزان به اهداف خود برسند، فراهم کرده است. مشاوران با برنامه ریزی مناسب، معرفی منابع مناسب شما و صحبت و برقراری جلسات مشاوره برای شما باعث می شوند که بیشتر به قبولی تیزهوشان نزدیک شوید.

 

مدرسه پژوهش قبولی تیزهوشان ششم

نقش مدرسه در قبولی تیزهوشان در پایه ششم

آیا مدرسه ما در قبولی تیزهوشان تاثیر دارد؟ این سوال همواره مطرح است و بسیار پاسخ آن اهمیت دارد. قطعا مدرسه در این موضوع که ما به قبولی تیزهوشان می رسیم یا نه بسیار تاثیر گذار است. این تاثیر از این جهت است که مدرسه با برقراری جلسات مشاوره می تواند باعث شود شما آمادگی بیشتری برای آزمون تیزهوشان و گذراندن تیزهوشان خود بعد از قبولی داشته باشید. همچنین تربیت معلمان برای مدارس تیزهوشان را هم مطالعه کنید.

همچنین با انتخاب بهترین دبیران ومعلمانی که می توانند به شما برای قبولی تیزهوشان ششم کمک کند، نقش خود را ایفا میکند. سطح آموزشی و علمی مدرسه اگر در حد استاندارد بالا باشد باعث می شود شما برای قبولی تیزهوشان سال ششم موفق تر عمل کنید.

همانطور که بالاتر هم یه آن اشاره کردیم، می توانیم مدرسه پژوهش در فردیس را به شما به عنوان مدرسه ای معرفی کنیم که شما را در مسیر قبولی تیزهوشان ششم به هفتم راهنمایی می کند و باعث پیشرفت شما در این مسیر می شود.

آمادگی ذهنی و روانی

امیدواریم تمامی شما به عنوان دانش آموزانی که قبولی خود را قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم گذاشته اید، موفق باشید. هنگامی که شما در آزمون قبول می شوید  مدارس تیزهوشان وارد می شوید، نیاز است بتوانید خود را با شرایط مدرسه جدید و شرایط تحصیلی جدید وفق بدهید.

قطعا شرایط تحصیلی در مدارس تیزهوشان در سطح بالاتری قرار دارد و مسئولیت و وظیفه شما به عنوان یک دانش آموز در امور درسی بیشتر می شود بنابراین نیاز است که مهارت های ذهنی و روانی خود تقویت کنید.

به عنوان مثال بهتر است بر مهارت هایی مانند کنترل اضطراب و استرس، رفتار با اعتماد به نفس و توانایی افزایش تمرکز را در خود تقویت کنید. مطالب درسی شما، تحقیقات شما و فعالیت های شما، همگی برایتان به عنوان یک دانش آموزی تیزهوشانی بیشتر می شود بنابراین از قبل از آزمون تلاش کنید با ذهنی برنده و با آمادگی ذهنی مناسب عمل کنید.

 

قولی تیزهوشان ششم مدرسه پژوهش

قبولی تیزهوشان ششم و منابع

برای قبولی در آزمون تیزهوشان سال ششم به هفتم، باید در آزمون تراز لازم را کسب کنید.تراز در واقع نمره کل علمی شماست که بر اساس آن آینده شما در یکی از مدارس تیزهوشان مشخص می شود.

شما باید آزمون های سال های پیشین رو هم بررسی کنید و با توجه به سوالات آزمون های پیشین خود را برای قبولی آماده کنید و شرایط خود را با بچه های سال های گذشته مقایسه کنید. تراز هایی را که باعث قبولی بچه در سال های گذشته برای تیزهوشان ششم به هفتم شده اند، بررسی کنید تا بدانید باید تراز خود را تا به چه حد و اندازه برسانید.

همچنین در این باره که از چه منابعی استفاده کنید، بهتر است با مشاور خود صحبت کنید تا بتوانید منابعی را که نیاز شما را بیشتر برطرف می کند، انتخاب کنید. با این حال برخی از منابع تیزهوشان برای سال ششم را به شما معرفی می کنیم:

  • تیزهوشان جامع ششم IQ گاج
  • کتاب‌های هوش فرازمینی ET انتشارات گامی تا فرزانگان
  • کتاب هوش و استعداد تحلیلی ششم دبستان انتشارات مرشد مبتکران
  • کتاب هوش کمپلکس پنجم و ششم مهروماه
  • کتاب هوش و خلاقیت و استعداد تحلیلی ششم تا نهم کاهه
  • ساندویچ هوش و استعداد تحلیلی ششم علامه حلی

قبولی تیزهوشان ششم مدرسه پژوهش

بهترین مدرسه برای قبولی تیزهوشان در فردیس

در ابتدا این موارد را که در استان البرز، مدارس تیزهوشان و یا همان مدارس فرزانگان در چه ناحیه هایی و در چه خیابان هایی واقع شده اند را در اختیارتان قرار می دهیم.

در ناحیه یک استان البرز، مدرسه فرزانگان ۱، در خیابان بهار قرار دارد. در ناحیه دو استان البرز، مدرسه تیزهوشان فرزانگان ۲ در خیابان شهید بهشتی واقع شده است.

مدرسه فرزانگان ۳ در ناحیه سه البرز، در بلوار شهید مطهری است. و مدرسه فرزانگان ۴ در مهر شهر قرار دارد. در ساوجبلاغ هم مدرسه فرزانگان ۵ در هشتگرد واقع شده است.

برای رسیدن به هدف خود که در اینجا به صورت انحصار، قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، نیاز است از مدرسه ای عالی و افرادی متخصص کمک بگیرید تا در کنار مطالبی در اختیارتان گذاشتیم، با راهنمایی اصولی و برنامه ریزی دقیق در این مسیر موفق شوید.

مدرسه پژوهش با سابقه ای عالی در قبولی دانش آموزان خود می تواند این کمک برای شما باشد. مدرسه پژوهش مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم را برای دانس آموزان برگزار می کند. بنابران با توجه به شرایط گفته شده علاوه بر ازمون تیزهوشان ششم به هفتم می تواند شما را یا تیم مشاوره خود در ازمون تیزهوشان نهم به دهم هم راهنمایی کند.

اگر علاقه مند هستید اطلاعات بیشتری را راجع به قبولی تیزهوشان با مدرسه پژوهش و مشاوران حرفه ای مدرسه کسب کنید، یا برای ثبت نام می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۲۶۳۶۵۲۲۲۲۰

۰۲۶۳۶۴۲۲۲۲۰